Avatar billede scouzer Nybegynder
03. december 2014 - 08:53 Der er 2 kommentarer

luk all tabs i ie metro

Vi har en maskine på arbejdet som hele tiden er åben med ie metro browseren. problemet består i at den logger af rigtig ofte på den hjemmeside vi bruger til indskrivning. lige nu løser vi det bare ved at lukke alle tabs ned og står starter den automatisk hjemmesiden op igen.
Så derfor vil jeg gerne kører et script som lukker alle tabs ned engang i timen eller sådan noget.

er der nogen som kan hjælpe med hvordan jeg gør det?
Avatar billede claes57 Ekspert
03. december 2014 - 09:08 #1
det kunne også være noget som fx strømstyring. Hvis der ikke er kommunikation på nettet, så kan den være sat til at lukke for strøm til netkort (det sparer så perifert lidt strøm i forhold til resten af maskinen, at man skal være grøn EU-bureaukrat for at kunne måle det).
Det tjekkes/rettes i kontrolpanel/strømstyring.
Avatar billede scouzer Nybegynder
03. december 2014 - 11:04 #2
det har jeg tjekket. det er desværre ikke det.