Avatar billede IT2700 Nybegynder
03. december 2014 - 08:54 Der er 4 kommentarer

Adgangskode til Outlook

Jeg har behov for at få sat en adgangskontrol på til min Outlook konto, da den indeholder konfidentielle data eks. ansættelseskontrakter.

Der er flere brugere, som bruger denne PC og derfor kan de frit læse alle mails, hvis ikke der kommer en adgangskontrol på.

Det er til Office 365 midsize, som er installeret på PC altså ikke udelukkende webacces.
Avatar billede leif Seniormester
03. december 2014 - 09:32 #1
Hvad med at have flere profiler på maskinen ?

Lyder som at I burde have AD med fælles drev osv. og derved egne profiler på maskinerne.
Avatar billede IT2700 Nybegynder
03. december 2014 - 11:03 #2
Enig - det har vi også, men det er en maskine, der skal opgraderes, hvor "IT-manden" også er gift med en ansat. Hvilket kan give komplikationer. Jeg kan jo let flytte filerne på mit C-drev.
Avatar billede IT2700 Nybegynder
18. maj 2015 - 08:15 #3
Problemet er løst
Avatar billede IT2700 Nybegynder
18. maj 2015 - 08:16 #4
perfekt