Avatar billede humlebi Nybegynder
03. december 2014 - 12:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med visning af flere kalendere i Google calendar

Jeg ved ikke, om dette spørgsmål er placeret i den rigtige kategori - men håber, det ender hos en, som kan hjælpe!

Jeg har oprettet 4 forskellige kalendere i google calendar. Når jeg så kigger på f.eks. et ugeskema, vil jeg gerne, at aftaler fra de 4 kalendere står pænt i hver sin kolonne. Altså at på en given dag, er alle aftaler fra kalender1 til venstre......og alle aftaler fra kalender4 står til højre.
Men google har et andet system, så aftalerne fra de 4 kalendere står rodet mellem hinanden, og det gør det svært at få et hurtigt overblik over, hvilken kalender, de hører til. Er der nogen måde at ændre det på? Eller er der en app. som synkroniserer med google, der kan bruges?
Avatar billede claes57 Ekspert
03. december 2014 - 12:38 #1
en farve til hver kalenders aftaler?
Avatar billede humlebi Nybegynder
03. december 2014 - 14:51 #2
Hej Claes
Tak for forslaget. Det virker dog ikke for mig, da jeg gerne vil kunne bruge farver til at kode typer af opgaver i hver kalender.