Avatar billede vuske Seniormester
03. december 2014 - 20:45 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Icloud for windows

Jeg kan ikke installerer iCloud for Windows -
mit styresystem er Windows 8,1
Avatar billede claes57 Ekspert
04. december 2014 - 09:19 #1
højreklik på installationsfilen, og vælg 'kør som administrator'
Avatar billede vuske Seniormester
04. december 2014 - 12:13 #2
det har jeg prøvet
Avatar billede claes57 Ekspert
04. december 2014 - 13:07 #3
jeg henter icloud på https://support.apple.com/kb/DL1455
virker fint.
Får du nogen fejlmelding?
Avatar billede vuske Seniormester
04. december 2014 - 13:44 #4
Ja, jeg får en del meddeler bl.a. om at jeg i forvejen har en konto - jeg har prøvet at afinstallerer men intet hjælper, jeg har en anden computer også med 8,1 på og der er ingen problemer. installationen når til et punkt hvor den ikke kan fortsætte og så afinstallere den selv det den har hentet - jeg har prøvet i fejlsikker tilstand men det kan win 8,1 ikke, der virker Windows installer
Avatar billede vuske Seniormester
04. december 2014 - 13:45 #5
Ja, jeg får en del meddeler bl.a. om at jeg i forvejen har en konto - jeg har prøvet at afinstallerer men intet hjælper, jeg har en anden computer også med 8,1 på og der er ingen problemer. installationen når til et punkt hvor den ikke kan fortsætte og så afinstallere den selv det den har hentet - jeg har prøvet i fejlsikker tilstand men det kan win 8,1 ikke, der virker Windows installer IKKE
Avatar billede claes57 Ekspert
04. december 2014 - 14:52 #6
der kan være 2 problemer i det.
Revo uninstaller rydder normalt bedre op http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html bare tag freeware - og læs installation igennem, så du ikke får noget reklamegejl med.

Hvis der er fejl i win8 installationsrutine (noget hænger), så kan http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html reparere (du skal bare køre faneblad 4, 5 og repair).
Avatar billede vuske Seniormester
04. december 2014 - 18:30 #7
Jeg afinstalleret med iobit. Programmet ICloud er væk men der jo nok noget stadig og det kan jeg ikke få fat i når jeg har afinstalleret Iobit renser også godt op.

Det andet du skriver - hvad er det lige jeg skal installerer, der er jo mange muligheder på det link jeg prøvede det der stod øverst(PC Scan & Repair by Reimage) uuha hvor de finder meget det gør sådan nogle programmer jo, sekv0m jeg har et lignende betalings program (underligt)
Avatar billede claes57 Ekspert
04. december 2014 - 18:50 #8
Jeg har så adblokering, så der er nok reklamer, jeg ikke ser. Du skal hente Windows Repair (All In One) (det hedder link, og overskrift på siden. Så ned til Installer (9.36 MB), og klik ud for - Direct Download

Jeg vil aldrig linke til et betalingsprogram uden at skrive det. Du skal afinstallere (PC Scan & Repair by Reimage) omgående hvis du har kørt det ind.

På et tidspunkt til jeg slå adblokering fra, og lave en vejledning i at se reklamer - og en 'lad så for guds skyld være med at læse dem og klikke på dem' vejledning.
Avatar billede vuske Seniormester
04. december 2014 - 19:08 #9
Tweaking.com - Windows Repair (All in One)
Er det dette jeg skal hente - der er nogle faneblader der hedder step 4 og 5 og repairs
Avatar billede vuske Seniormester
04. december 2014 - 19:10 #10
jeg er ikke så god til engelsk så jeg arbejder i blinde nogle gange
Avatar billede claes57 Ekspert
04. december 2014 - 19:28 #11
du skal (når du starter programmet) få dette
https://www.dropbox.com/s/mjiay7btflpqjpk/Image014.png?dl=0
og så starter du på 'step 4' og kører den + den næste 2.
Avatar billede vuske Seniormester
04. december 2014 - 22:29 #12
jeg kan ikke se at det program kører - det kan være mit engelske jeg vælger Start Repairs og der sker ikke noget der er en linie hvor der står rapair Jops: 1/37 og der bliver den stående
Avatar billede claes57 Ekspert
05. december 2014 - 02:54 #13
Hvis du ikke har hakket alt af, men bare kører dem, som programmet havde hakket af, så er den på vej. Jeg har aldrig prøvet alle 37 trin selv, men nogle tager længere tid da den så skal hele Windows systemet igennem flere gange. Måske 1-2 timer.
Avatar billede vuske Seniormester
12. december 2014 - 14:32 #14
Det har ikke virket, men send mig et svar jeg syntes du skal have point for din iver
Avatar billede claes57 Ekspert
12. december 2014 - 18:32 #15
Bare læg et svar selv og luk. No cure, no pay!
Avatar billede vuske Seniormester
14. december 2014 - 10:39 #16
Ok du fik chancen