Avatar billede lordnelson Seniormester
05. december 2014 - 11:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2013

Hej
Når jeg åbner en andens brugers postkasse i outlook
ønsker jeg kun at se INDBAKKE
ikke andre mapper såsom sendt post mv.v - Hvordan dette?
Avatar billede Blandy Praktikant
05. december 2014 - 12:21 #1
det skal sætte enten på exchange, eller på vedkomnes indbox direkte, så vidt jeg ved.
Avatar billede Den Store Stygge ;0) Seniormester
14. december 2014 - 05:25 #2
Enten skal rettigheder sættes fra Exchange, eller også skal den anden bruger give dig følgende rettigheder ved at HØJREKLIKKE og vælge Tilladelser, indtaste og vælge dig, og give dig rettigheder som er relevante.

1. Først skal du have lov til at SE vedkommendes mailboks, d.v.s. der hvor konto navnet står (Test@test.dk):

Højreklik på **adressen** (øverste mappe OVER indboksen)
Vælg **Tilladelser**, vælg din **bruger**, vælg **Mappe synlig**

2. Der skal nu tildeles tilladelser til at gøre det som er relevant i den anden brugers indboks

Højreklik på **Indbox**
Vælg **Tilladelser**, vælg **din bruger**, vælg **Læserettigheder**, **Skriverettigheder** og **Sletterettigheder** som er relevante

Håber det giver mening!

(Jeg kunne ikke få lov til at formatere teksten)
God dag!
Avatar billede lordnelson Seniormester
14. december 2014 - 08:11 #3
Hej
ja det er ok
men har allerede i exchange lavet rettighederne til de forskellige

Prøver lige igen

Brugeren ser en andens postkasse men kun indbakken
nu skal brugeren og se en tredje post kasse - Men kun indbakken
Det er dette jeg ikke kan få lavet
Altså visning : kun indbakke
Avatar billede lordnelson Seniormester
25. januar 2015 - 05:39 #4
Lukker fandt aldrig en løsning