Avatar billede tiger_dk Mester
05. december 2014 - 13:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Logitech G 35 headset, hør musik i dem også !

Hej

Jeg har sådan en et headset fra Logitech der hedder G35, jeg kunne virkelig godt tænke mig, at vide om det er muligt at man også kan høre musik i dem, der er virkelig en kanon lyd i dem. Nu er det nemlig således, at det er et USB stik, og jeg fået fat i et sådan et USB adapter audio jack http://www.ariic.net/images/CPC/CPC1286-1.jpg men jeg synes ikke rigtigt, at jeg kan få det til, at virke, når jeg smækker det i et audio stik bag i pc !

Er der nogen kan hjælpe her ? I øverigt glædelig jul til jer alle herinde !

Mvh
tiger_dk
Avatar billede keysersoze Guru
05. december 2014 - 13:42 #1
Du behøver som udgangspunkt ingen converter - musik kan fint gå gennem USB. Har selv G35.
Avatar billede tiger_dk Mester
05. december 2014 - 13:59 #2
hvis jeg vil høre noget musik jeg f.eks afspiller fra Winamp eller Media Player, det jeg normal høre igennem mine højtaller. Hvordan får jeg dem igennem min G 35 høretelefoner, jeg synes ikke jeg kan få det til at virke, når jeg sættter dem i USB stikket på pc'en. Hvad har du gjort ?
Avatar billede Blandy Praktikant
05. december 2014 - 14:29 #3
du er nødt til at skifte mellem lyd-udgange. Det kan du gøre ved at højreklikke på din højtaler ned i taskbaren nede til højre. og vælge "playback device", kan ikke huske hvad der står på dansk. Det kan du skifte mellem de forskellige enheder. højtaler, hovedetelefoner du har tilsluttet.
Avatar billede tiger_dk Mester
05. december 2014 - 16:48 #4
Nu kører det bare, tak for hjælpen ! læg et svar !
Avatar billede tiger_dk Mester
11. december 2014 - 18:23 #5
Siden ingen lægger svar, tager jeg det som, om ikke er interesseret overhovedet !