Avatar billede Faction Nybegynder
06. december 2014 - 00:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Utorrent

Hej,
Jeg har et spørgsmål.
Jeg har fået fortalt at man kan blocke udgangsportene til utorrent.
ved godt det er ulovligt at hente copyrighted ting med utorrent.
Men ved at gøre dette lukker jeg vel ned for at det bliver sendte videre af "mig" imens jeg downloader noget.
Mit spørgsmål er så bare.
Hvordan gør man det?

På forhånd tak.
08. december 2014 - 13:54 #1
Hmmm... Det er vist ikke lige den slags vi skal/bør/vil/må hjælpe med i dette forum ... Se reglerne ...

http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede Faction Nybegynder
08. december 2014 - 16:04 #2
OKa
Avatar billede Faction Nybegynder
08. december 2014 - 16:04 #3
okay
Avatar billede Mollej Praktikant
22. december 2018 - 16:27 #4
Det begrænser dig ved du lukker det da du udelukker dig selv fra de store sider hvor det nyeste kommer ind. Der skal du seeds som det kaldes. Bruger det ikke selv men kender en der har forklaret mig hvordan de store netværks fungere