Avatar billede palpatine Nybegynder
06. december 2014 - 12:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

QuickOffice Pro HD lukker pludseligt

Jeg har hidtil på job brugt en ældre iPad med QuickOffice Pro HD, hvis filer jeg senere brugte samme med Excel på PC uden problemer. Da iOS 8.0 kom gik QuickOffice ned når man havde skrevet i det, og forsøgte at gemme e.l. Vi har opdateret til 8.1 og 8.1.1 uden det hjalp.

Jeg har netop fået en iPad Air 2, som jeg har lagt app´en over på... men problemet fortsætter?! Bare man skriver et enkelt tegn i et dokument lukker app'en øjeblikkeligt når man klikker på "Close". Har man ikke skrevet noget får man de sædvanlige valgmuligheder.

Jeg har flere kollegaer der bruger samme app på en nyere iPad, som ikke fik problemer da de opdaterede til 8.0. Så vi regnede med det var den gamle iPad der skulle udskiftes.
Avatar billede claes57 Ekspert
06. december 2014 - 13:30 #1
Brug Excel - er blevet gratis hvis du har en gratis Microsoft konto at logge ind med.
https://appsto.re/dk/pqb-I.i
Word har også en app nu. De kører stabilt på min iPad 2 mini.
Avatar billede palpatine Nybegynder
06. december 2014 - 14:15 #2
Havde også hentet Excel med det var en prøveversion , som jeg forstod at man skulle betale løbende for at bruge. Men altså ikke hvis man, som jeg, har en mailkonto (tidl. Hotmail, nu Outlook)?
Avatar billede claes57 Ekspert
06. december 2014 - 14:43 #3
Du skal bare oprette en gratis microsoft-konto - og den til outlook kan bruges. Excel/Word kører fint (dog uden makroer, hvis du har dem).
Det har så også den fordel nu, at du kan åbne filer fra Dropbox direkte.
Avatar billede palpatine Nybegynder
21. december 2014 - 09:21 #4
Får du automatisk point, når du besvarer, eller skal jeg foretage mig noget..? (går for længe mellem jeg bruger sitet)
Avatar billede claes57 Ekspert
21. december 2014 - 09:33 #5
jeg giver her et svar - det kan du så acceptere, og så lukkes spg, og jeg får point.