Avatar billede Backsan Nybegynder
06. december 2014 - 14:47 Der er 1 kommentar

OS X Yosemite finder ikke printer

Hej alle.

Jeg har fået en HP Color LaserJet cm1312nfi, som jeg gerne vil have installeret på min iMac med OS X Yosemite installeret.

Når jeg sætter den til via USB finder Yosemite ikke automatisk printeren. Jeg kan ej hellere tilføje den manuelt. Hvis jeg tager USB kablet og sætter i en Windows pc finder Windows nemt printeren. Så det er ikke kablet. (Ej hellere USB indgangene i min iMac, da de virker med andet HW).

Jeg har prøvet at hente drivere fra HP's hjemmeside, men den melder fejl ved installation.
Den burde være understøttet af Yosemite, da de kørte fint med Maverics.

Er der nogle der har et godt bud på hvad jeg kan gøre?
Avatar billede Backsan Nybegynder
08. december 2014 - 22:30 #1
Slet ingen forslag? 😔