Avatar billede EveryMA Mester
06. december 2014 - 16:41 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

MySQL Privileges og ubegrænset trafik

Hej.
Jeg har kigget lidt rundt på de forskellige udbydere af webhotel, men jeg har ikke haft held med at finde det som jeg ønsker. Måske nogen herinde der kunne anbefale et godt sted, der tilbyder ubegrænset trafik pr. måned og mySQL privileges?

Det sidste er ikke noget alle tilbyder og indtil videre kan jeg kun se surftown tilbyde det. men deres trafik stopper på 300 gb om måneden. Jeg har behov for ubegrænset.
Avatar billede moddi100 Seniormester
06. december 2014 - 17:04 #1
Hvilke mysql privilegier har du behov for? Eventuelt kan det være du skal kigge på noget Virtuel Server (VPS)
Avatar billede EveryMA Mester
06. december 2014 - 17:41 #2
Jeg har behov for at kunne oprette/rette/slette i nye brugere og give dem rettigheder til udvalgte tabeller i databasen. Det er egentlig alt, jeg har brug for.
Avatar billede moddi100 Seniormester
06. december 2014 - 18:28 #3
Jamen i så fald kan du bruge en del flere, blandt andet vil jeg anbefale AzeHosting:

Referal link, som jeg
https://my.azehosting.net/?affid=57

Alternativt link (som jeg ikke får noget ud af):
http://azehosting.net/webhosting/web-10gb/

Der får du adgang til cPanel, som du selv kan oprette brugere i. Af alternative udbydere kan du også vælge f.eks. Meebox.
Avatar billede EveryMA Mester
06. december 2014 - 18:45 #4
Meebox tilbyder maks 100 gb trafik hvilket er alt, alt alt for lidt.

Azehosting tilbyder fri trafik på servere hosted i Tyskland, men kun med 5 gb plads. Alt for lidt.

Jeg nævnte selvfølgelig ikke noget om plads i spørgsmålet, men her skal det ligge på 8-10 gb.
Avatar billede moddi100 Seniormester
06. december 2014 - 22:16 #5
Skriv til supporten hos azehosting, så kan de finde ud af det meste. Jeg har f.eks. selv fri trafik.
Avatar billede EveryMA Mester
07. december 2014 - 06:02 #6
Ja, fri trafik kan jeg se, de tilbyder. Men begrænset plads
Avatar billede moddi100 Seniormester
07. december 2014 - 14:46 #7
Du misforstår mig, hvis du skriver til support vil de gerne sammensætte en løsning, der passer til dig.

Jeg har f.eks. et webhotel på den danske server med 10 GB plads + fri trafik. Rent faktisk har jeg et magen til på den tyske server, men det er underordnet i denne sammenhæng.

Princippet er blot, at de er klar på at sammensætte det du har brug for. Nogle gange kræver det, at man betaler lidt mere, andre gange kan du få uden merpris.
Avatar billede EveryMA Mester
08. december 2014 - 14:53 #8
Ok. Jeg har prøvet at kontakte dem nu - så må jeg se hvad de siger :-)

I mellem tid tager jeg gerne imod svar, hvis andre skulle have gode idéer.
Avatar billede EveryMA Mester
14. december 2014 - 01:13 #9
De tilbyder desværre ikke en pakkeløsning, som jeg kan stille mig tilfreds med.

Hvis ikke andre har svar, må du gerne lægge svar, Moddi.
Avatar billede moddi100 Seniormester
14. december 2014 - 10:26 #10
Faldt også lige over http://unihosting.net/index.php

De kører også med fri trafik selvom det ikke umiddelbart fremgår.