Avatar billede malene_louise Nybegynder
06. december 2014 - 20:50 Der er 1 kommentar

unblock til usa

Hej :)
Jeg er i krise!!! C;
Jeg streamer fra usa, netflix og hulu. Jeg begyndte pludselig ikke at kunne se hulu og skrev derfor til hotspot shield. (som jeg bruger)
De meldte tilbage at hulu var begyndt på at stoppe alle med en anonym vpn (hedder det vist) og de arbejde på problemet. Jeg kunne i mellemtiden forsøge med andre, men det var meget svært.
Jeg er betalende kunde hos hotspot og jeg har intet imod at betale, slænge det VIRKER! Jeg har liiiiige betalt til hulu, så det her ekstra irriterende.
Er der nogen som kender til noget jeg ellers kan bruge?
Vil jo helst ik betale for flere og de så alligevel ik virker :O/
Håber meget nogen kan hjælpe!!! ;)
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2014 - 01:57 #1
hvis udbyderen spærrer for noget, så kan firmaer som hotspot næppe gøre noget.