Avatar billede SEDO Novice
07. december 2014 - 17:50 Der er 1 kommentar

Anbefalinger til Objekt + Blitz?

Kære alle,

Jeg er nybegynder fotograf og ønsker at tage bryllupsbilleder.

Jeg har et Canon kamera lige nu, men ønsker at købe objekt + blitz til.

Mit budget ligger på 7.000 kr. for det hele.

Hvad kan i anbefale? Det skal være rigtig god kvalitet, men gerne god prisklasse.

Takker på forhånd.
Avatar billede finb Ekspert
10. februar 2015 - 15:43 #1
Blitz:
En simpel, men kraftig blitz kan du affyre ind i en hvid væg, det giver blødt lys med få skygger.
Linse:
Egentlig skal du både have en tele til portræt OG en vidvinkel til oversigtsbillede, men da du kun har 7000 kr, skal du måske have en zoom.
Gå ind i flere butikker og hør, om de vil lave dig en god pakke indenfor 7000 kr !