Avatar billede clausius Nybegynder
07. december 2014 - 21:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kode 10 på netværkskort

hej kloge hoveder
mit netværkskort(den til det trådløset) siger kode 10 i enhedshåndtering er der nogen af jer der kan hjælp med med at for det til at køre. har prøvet at installeret driver, systemgendannelse hjalp helle ikke
Avatar billede claes57 Ekspert
08. december 2014 - 12:19 #1
prøv via slimdrivers
http://slimdrivers.en.softonic.com/
programmet vil via id på din hardware finde den korrekte driver.
Det vil måske foreslå opdatering til flere enheder - det er op til dig, om du så også vil opdatere dem.
Når drivere er opdateret og wifi virker, så kan du bare afinstallere slimdrivers igen.
Avatar billede clausius Nybegynder
08. december 2014 - 12:31 #2
det vil jeg prøve
Avatar billede clausius Nybegynder
08. december 2014 - 19:21 #3
det virket
mange tak for hjælpen