Avatar billede xvid Seniormester
08. december 2014 - 17:57 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Navn + domæne forslag

Hej

Jeg vil gerne høre jer om I har nogen forslag til et navn på et malerfirma som både er nemt at huske man også har et ledig domæne, da jeg selv er løbet lidt tør for idder/inspiration ?

mine egne forslag indtil er, DK Maler, scandinavian malerfirma

På forhånd tak
Robert
Avatar billede AndersKT87 Novice
08. december 2014 - 18:28 #1
JEg har ikke nogle konkrete forslag, men har altid fået at vide at et rigtig godt navn kun er to stavelser, så det er nemt at huske og kort.

Eksempler: Google, eBay, Facebook, YouTube, Netflix... Bare et par eksempler... Så prøv at husk på det når du leder efter et godt navn :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. december 2014 - 18:58 #2
Hvad med: maler.ninja
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2014 - 00:50 #3
robmaler.dk
09. december 2014 - 12:24 #4
Eller malhuset.dk eller malehus.dk eller husmaler.dk eller jegmaler.dk eller altmales.dk.  #1, jeg ved, at de alle sammen har tre stavelser, men stavelsen 'mal' er lidt svær at sætte sammen med; for eksempel malhus.dk eller husmal.dk virker ikke rigtigt.  Jeg har ikke checket om disse er ledige som domainer, men jeg håber en af dem er.
14. december 2014 - 09:46 #5
xvid, kom du fra det igen?  Var nogen af kommentarerne eller forslagene i disse indlæg til nytte?  Kom ind og fortæl, hvad din videre hensigt er med dette spørgsmål.
Avatar billede xvid Seniormester
14. december 2014 - 10:00 #6
CB nej det gjorde jeg skam ikke, havde håbet på nogen flere forslag, så du kan bare tage det rolig
29. december 2014 - 12:38 #7
xvid, kom du fra det igen?  Du sagde for fjorten dage siden, at du ventede på flere forslag.  I mellemtiden er spørgsmålet kommet ned på side 17 i 'Alle Kategorier' og der er næppe nye medlemmer der opdager det, og du har ikke forholdt dig til de indkomne forslag og derved indledt nogen dialog der kunne have frembragt yderligere forslag.  Hvis det ikke længere er aktuelt, så luk venligst spørgsmålet igen.  I modsat fald kom ind og fortæl din videre hensigt og hold tråden ved lige.
Avatar billede xvid Seniormester
10. juni 2015 - 20:37 #8
lukker