Avatar billede 2pretty4u Mester
09. december 2014 - 09:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

E-mails slettet fra server og iPhone

Kære eksperter

Jeg håber at i kan hjælpe mig.

Jeg har lige erhvervet mig en iPhone 6+, og i den forbindelse indlæst tidligere sikkerhedskopi, således at alle mails m.m, blev installeret. I forgårs da jeg ville tjekke min mail på mobilen, så var de alle væk, herunder egne mapper osv. Jeg kan nu i mail-indstillinger se at den står til at "fjern slettet post efter 1 uge". Det passer præcis med at jeg fik telefonen 1 uge før at e-mailsne blev slettet.

Jeg har ligeledes tjekket mine andre enheder, og her er mailsne også væk.

Jeg har vores kabelnet (tunenet.dk) som e-mailudbyder.

Når jeg ændre "fjern slettet post efter XX" til aldrig, så nulstiller den efter 1 dag det til "1 uge" igen.

Hvad kan jeg gøre, det virkede fint på min iPhone 5S - og har intet ændret? Og er der en mulighed for at få e-mailsne tilbage?

Håber i kan hjælpe

Mvh

Stefan
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2014 - 10:11 #1
du kan nok ikke få dem tilbage..
hvis den nulstiller, så er det nok fordi din udbyder ikke gider bruge diskplads på at gemme dine mails..

så skift evt. udbyder.
det er utilgiveligt at slette brugeres data.
Avatar billede 2pretty4u Mester
08. januar 2015 - 10:31 #2
Det viste sig så, efter lang tid, at serverne var gået ned hos udbyder, hvorfor de så skulle sættes op igen m.v. Det havde så bare undladet at informere brugerne.

Der er nu skiftet e-mailudbyder.

Tak for hjælpen Sidwave