Avatar billede Christoffer96 Nybegynder
09. december 2014 - 11:46 Der er 1 kommentar

Skal have min OwnCloud server online

Hej Eksperten.

Jeg har ansvaret for en owncloud server på mit arbejde. det er en test for at se hvordan det virker og om det er noget vi vil bruge i hele virksomheden.

mit problem er at, jeg er studentermedhjælper... og er ikke helt sikker på hvordan jeg skal få min server online...

Lige nu kan jeg komme på den lokalt med 1 computer, hvis jeg angiver en ip adresse i: "C:\Windows\System32\drivers\etc\Hosts"

mit spørgsmål helt konkret er:

Hvordan får jeg vores OwnCloud server på nettet så jeg kan tilgå den fra andre computere uden at skrive den ip ind

Mange tak på forhånd!
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2014 - 23:47 #1
du skal have den op på en cloudserver, der er en udbyderoversigt her
https://owncloud.org/providers/