Avatar billede Faction Nybegynder
09. december 2014 - 18:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Op og Luk af porte på router

Hej,
Hvordan kam man lukke porte ned på sin router?
ved ikke hvilken information i mangler, så bare spørg løs :)
På forhånd tak.
Avatar billede Blueeyez Mester
09. december 2014 - 19:33 #1
Portene i din router skulle genre som standard være deaktiverede Man skal selv ind og åbne dem, men du skal jo have en firewall på din pc, så du derfra kan sikre dig at folk ikke kan komme igennem..
Avatar billede Faction Nybegynder
09. december 2014 - 21:55 #2
I Windows firewall har jeg lukket et program ned for at sende data ud, men det ligner at den stadigvæk gør det?
Avatar billede Blueeyez Mester
09. december 2014 - 22:32 #3
Hvilket program er det?
Avatar billede Faction Nybegynder
10. december 2014 - 09:40 #4
Et eller andet malware program som står der sender data ud, men lukket data ud, men ikke ind.
Avatar billede Blueeyez Mester
10. december 2014 - 10:06 #5
Det skal ordes fra pcen og ikke routeren :-)
Du må scanne din pc med diverse værktøjer mm som er en del af hovedpinen med at have Windows..
Avatar billede Faction Nybegynder
15. juni 2015 - 15:18 #6
hej