Avatar billede gunnarb Mester
10. december 2014 - 12:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvem ringer til os fra nr. 0019905

Hej eksperten, vi er flere gange blevet ringet op af nr. 0019905, nogen gange når vi ikke at svare, andre gange er det enten en dame eller end mand, som taler engelsk. De påstår at der er noget i vejen med vores PC. Jeg tror det er fup, så jeg smækker røret på. Sidst udgav manden sig for at komme fra Microsoft. Er der nogen der ved hvad det går ud på?
Det er på vores fastnet (IP) de ringer til.
Avatar billede gunnarb Mester
10. december 2014 - 13:46 #2
Mange tak, det var lige det svar jeg havde brug for at høre/se.

Giv et svar chalde, så jeg kan give point og lukke spørgsmålet.
Avatar billede chalde Seniormester
10. december 2014 - 14:45 #3
Bare behold point :)
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2014 - 14:56 #4
Lav noget sjovt med dem :P Sig i har mac eller noget :D
Avatar billede gunnarb Mester
10. december 2014 - 16:32 #5
ok TAK