Avatar billede jakobdo Ekspert
10. december 2014 - 20:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kunne man overveje et "drupal" kategori under PHP?

Drupal vinder jo mere og mere frem i danmark og især i kommunerne vinder det frem.
Kunne man overveje en underkategori til PHP, hvor man kunne "tråde" nogle af de populære php frameworks?
Avatar billede arne_v Ekspert
11. december 2014 - 03:10 #1
Nu er der vel flere hundrede PHP CMS.

Man kunne selvfoelgelig noejes med nogle af de mest brugte: Drupal, WordPress, Joomla, Typo3.
Avatar billede jakobdo Ekspert
11. december 2014 - 08:47 #2
Man kunne jo starte i det små ja.
Måske man så skulle kalde den php -> frameworks -> drupal, wordpress, joomla, typo3, diverse
og følge med i hvad der rør sig.
Man kunne måske også overveje noget tagging.

Drupal spørgsmål kunne jo både høre til under programmering, programmer, design, css, html osv...
Der er jo mange elementer i tingene efterhånden.

Men et tagging system og så kunne man abonnere på et tag og dermed følge med som "co-admin" eller ekspert.
Avatar billede repox Seniormester
12. december 2014 - 09:05 #3
Vi har faktisk haft vendt det et par gange, men jeg kan ikke rigtigt finde den rigtige løsning.

Der er to ting at tage højde for; den ene er netop at hvis vi skal lave underkategorier til alle CMS, frameworks, etc, så vil der komme for mange kategorier og de vil alligevel ikke blive brugt korrekt.

Den anden er at tags ville være det bedste alternativ, men jeg er blevet fortalt at det er for omstændigt at gå over til i den form Eksperten.dk er i nu.
Avatar billede arne_v Ekspert
13. december 2014 - 01:04 #4
Hvis der er vilje kunne man jo vaelge en 3-5 af de mest poplaere CMS og ditto af de mest populaere MVC frameworks og saa stoppe.
Avatar billede jakobdo Ekspert
05. januar 2015 - 10:52 #5
Lukketid