Avatar billede Slettet bruger
10. december 2014 - 21:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Drupal 6 - Fragtpriser på enkelte kunder?

Er det muligt i Drupal at sætte det op så nogle kunder har en fast fragtpris, mens andre har fri fragt?
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2014 - 00:23 #1
lav en fastpris yes/no i databasen, ellers er prisen 0,
og så lidt kode til at håndtere det: if kundenr.fastpris=0 then PRIS (variabel)=PRIS+fragt (som så enten er gratis eller fast)
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2014 - 00:32 #2
Nu er det ikke mig der skal sidde og sætte kunderne ind, så det dur ikke at man skal ind i databasen hver gang...

Jeg har leget lidt med Roller (Roles) - men kan ikke få "Conditional actions" til fange om det er en "Fragt 80" eller ej...
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2014 - 22:15 #3
Det ville være smart hvis man kunne sætte Ubercart op til f.eks. at alle ansatte i "Denne" Virksomhed har en fragt på 80,- og ellers er fragten 100,-

Nogen gode ideer?
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2014 - 20:46 #4
Kukker spørgsmålet.