Avatar billede desist Seniormester
13. december 2014 - 12:41 Der er 10 kommentarer

Ikoner roder rundt

Hej
På min laptop har jeg arrangeret ikonerne pænt. jeg har en ekstern skærm koblet til.
Når jeg så tager skærmen af, og tænder pc uden ekstern skærm. Roder ikonerne rundt. Er der en løsning der kan give ikonerne samme opsætning?
Avatar billede 220661 Ekspert
13. december 2014 - 12:50 #1
Et bud:
Vælger du at koble skærmen fra med genvejstasterne før du lukker pc?

Kan måske være at pc derfor starter op på den større opløsning som den eksterne skærm har, og derfor flyttes ikonerne da der ikke er plads nok på den lille skærm.
Avatar billede desist Seniormester
13. december 2014 - 13:11 #2
Nej jeg lukker pc'en ned sår den slukker. Trækker skærmstikket ud mens den er slukket. Så er det så galt når den startes op uden ekstern skærm. Hvordan kobler man skærm fra med genvejstaster?
Avatar billede 220661 Ekspert
13. december 2014 - 15:01 #3
Hvad hedder din laptop?
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2014 - 15:21 #4
det er fordi de 2 skærme ikke har samme størrelse
Avatar billede 220661 Ekspert
13. december 2014 - 16:47 #5
#4 Enig og når computeren genstartes, så bruges den opløsning som den store skærm har når pc lukkes ned med begge skærme aktiveret.
Avatar billede desist Seniormester
14. december 2014 - 10:55 #6
Ja. I har ret. Fandt ud af at hvis jeg arrangerede ikonerne på min laptop. Og først satte skærmen til efter opstart.  Bliver ikonerner på deres plads:) kan jeg splitte pointene mellem jer?
Avatar billede 220661 Ekspert
14. december 2014 - 18:24 #7
Ja det kan du gøre, hvis du sætter tjektegn ved begge svar og accepterer dem begge, når sidwave også har lagt et svar..
Avatar billede 220661 Ekspert
02. januar 2015 - 15:19 #8
Avatar billede 220661 Ekspert
10. marts 2015 - 18:03 #9
Når du ikke lukker dine spørgsmål der er lagt svar i, er det svært at få mere hjælp i nye spørgsmål.
Sidwave har vel fået chancen for at lægge svar her nu.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. marts 2015 - 18:04 #10
Du kan her se hvordan man accepterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo