Avatar billede vuske Seniormester
17. december 2014 - 21:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dropbox

Hvordan sletter jeg min drop Box eller ophæver en deling til anden person
Avatar billede LNG.DK Novice
17. december 2014 - 21:57 #1
Hvis du sletter dropbox så sletter du også alle filer der ligger i boxen, så de skal flyttes inden. Du kan styre hvem du deler med på hjemmesiden.
Avatar billede vuske Seniormester
17. december 2014 - 22:18 #2
ja, hvordan sletter jeg den
Avatar billede LNG.DK Novice
17. december 2014 - 23:38 #3
Du afinstallere bare programmet så spørger den selv om hvad der skal ske med  filerne. Luk efterfølgende kontoen på deres hjemmeside.
Avatar billede vuske Seniormester
18. december 2014 - 00:37 #4
Som du skriver Du afinstallere bare programmet så spørger den selv om hvad der skal ske med  filerne.

Jeg blev ikke spurgt om noget

Luk efterfølgende kontoen på deres hjemmeside.

Og hvordan lukker jeg kontoen på deres hjemmeside - det jo nok bare det jeg skal, men hvordan
Avatar billede 50ccm Juniormester
18. december 2014 - 01:54 #5
Gå på din Dropbox konto, under indstillinger og under konto er der nederst på siden en knap der hedder "Slet min Dropbox" men på forsiden er der også mulighed for og stoppe Deling, hvis det bare er det du vil.