Avatar billede Latte Mester
18. december 2014 - 13:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sidenummerering i faldende nummerorden i Word, hvor første side ikke er nr. 1

Kan nogen hjælpe?

Jeg har et Word dokument på 300 siden. I øverste højre hjørne (header) skal jeg indsætte sidenumre.

Sidste side skal have et nummer, som er 300 mindre end første side, som skal have nr. 950.

Jeg har google't mig frem til løsningen på "den faldende orden", men formlen kan ikke håndtere, at siden med det mindste nr. ikke=side nr. 1.
Avatar billede tjp Mester
18. december 2014 - 13:34 #1
Hvad med et felt a la:

{=950 - {PAGE  \* MERGEFORMAT}}

hvor {} er dannet med CTRL + F9
Avatar billede tjp Mester
18. december 2014 - 13:35 #2
Ups, nok 951, hvis 1. side skal være 1... ;-)
Avatar billede Latte Mester
18. december 2014 - 14:03 #3
Tak, tjp - det fungerer fremragende.

Vil du sende et Svar, som jeg kan acceptere og give points.
Avatar billede tjp Mester
18. december 2014 - 16:35 #4
Det var godt. Her er et svar.. :-)