Avatar billede nfssister Forsker
19. december 2014 - 11:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

PDF printer

Hej Exp'er

Jeg har et stort problem, jeg har mistet mine license oplysninger til min eDoc printer og installations filer.

har købt dem kos MTP data på www.pdfprinter.dk - Men de er sunket i jorden - Er der nogen måder jeg kan få mine oplysninger igen og evt. install filer ?

Antager ikke det var MTP Data der havde opfundet/lavet eDoc printer, så er der nogle der ved hvem der er det grundlæggende selskab i det ?
Avatar billede claes57 Ekspert
19. december 2014 - 11:36 #1
Eller bruge CutePDF writer - den er gratis.
http://www.cutepdf.com/products/CutePDF/writer.asp
Under installation spørger den om lov til at hente et ekstra program - det skal den bruge for at kunne virke.
Avatar billede nfssister Forsker
19. december 2014 - 17:56 #2
Problemet er at det skal installeres til firmabrug på en server med Terminal server - og det skal virke med C5 der hiver en mail adresse med fra systemet af.
Og jeg er ret sikker på at CutePDF brokker sig når jeg installere den på en Windows 2012 R2 Standard server

Man tak for buddet
Avatar billede claes57 Ekspert
19. december 2014 - 18:12 #3
Avatar billede nfssister Forsker
19. december 2014 - 21:57 #4
har skrevet til iteksoft.com - Fandt frem til det er dem der har udviklet softwaren.

Men kan det virkelig passe der ikke ligger nogle kopier af install filerne på nettet et sted ?
og findes der ikke andre danske forhandlere af produktet ?
Avatar billede claes57 Ekspert
20. december 2014 - 03:19 #5
Det kan være, at det gamle firma havde lavet en rutine til kald af programmet, så det let kørte ind med C5. Og det er ikke sikkert, at det er vedligeholdt eller delt med andre.
Avatar billede nfssister Forsker
20. december 2014 - 09:15 #6
Jeg har en tysk kunde der også har eDoc printer, og den mener jeg står på tysk hans version (Han er dansker oprindeligt) - og den kan også integreres i hans C5.

Men jeg må se om jeg får et svar fra firmaet i US, ellers må jeg ud og finde noget andet PDF print til en terminal server
Avatar billede leif Seniormester
28. december 2014 - 16:12 #7
Evt. prøv: http://www.pdf-editor.dk/info-om-os.html

Men ja, ser ud til at PDFPrinter.dk er sunket i jorden: http://datacvr.virk.dk/data/visenhed?enhedstype=virksomhed&id=28123221&soeg=28123221  (Firmaet er under tvangsopløsning og ofte betyder det at det er umuligt at komme i kontakt med firmaet)
Avatar billede nfssister Forsker
31. december 2014 - 10:29 #8
Jeg fandt ud af det - ITEKsoft vendte tilbage, og sendte mig den oprindelige købs mail - Tak for hjælpen