Avatar billede Mikemandk Nybegynder
19. december 2014 - 16:18 Der er 1 kommentar

windows update, kan ikke gøre det automatisk

mine forældre her en hp bærbar som ikke står til automatiske update fra win7 men står til at de skal godkende updaten før de kan hentes ned, og da det er nogle gamle mennesker, ser de alt it som "farligt"
derfor ville jeg stille updaten til at være automatisk, men dette felt er grår og så står der at der skal være en administrator som skal give lov.
Der er kun en bruger på deres pc og den er lavet som administrator, og jar her også forsøgt at ændre profilen så jeg selv er oprettet som administrator dog uden det hjalp noget.
Gode råd modtages
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2014 - 18:16 #1
Prøv at "logge af" og skift bruger. Se om i så kan logge på som administrator og den vej ændre det til at den skal gøre det automatisk.