Avatar billede jessica1234 Praktikant
19. december 2014 - 18:06 Der er 2 kommentarer

iPhone og Mac kalender er ikke synkroniseret

Hej, jeg plejer at anvende både min Macs og iPhones kalender, og iPhonen plejer at blive opdateret, når jeg taster noget ind på min mac kalender, men efter jeg har opdateret min Mac, er iPhonen holdt op med at følge med.
Er der nogen der ved hvad det kan skyldes, og hvordan man får det til at virke igen?

På forhånd tak.
Avatar billede nfssister Forsker
19. december 2014 - 22:06 #1
Gå ind i indstillinger på iphone, e-mail, kalender og kontakter - find din konto, slå kalender fra. Sig du vil beholde på iphone.
Genstart din iphone, og gå ind og slå til igen.

Har en del kunder der har haft problemet efter de har opgraderet til Yosemite. Og du må ikke spørge mig hvad den genstart hjælper på - Men genstarter jeg ikke, så er det som om iphonen catcher noget data.
Avatar billede jessica1234 Praktikant
25. december 2014 - 18:15 #2
Jeg har gjort som du sagde, men det har desværre ikke hjulpet.