Avatar billede fadbamsendk Nybegynder
21. december 2014 - 12:01 Der er 8 kommentarer

Reklamer og ord bliver værre og værre

hej exp

jeg er ved at blive vandvittig af reklamer der popper og alle mulige steder på min skærm  samt ord hvis jeg trykker på dem ryger jeg ind på andre reklame sider :-(

jeg var inde på Ekstrabladet.dk  og lige pludselig blev min maskine langsom som om den var ved at installere noget og det var den så

Det er popper op er reklamer fra noget der hedder priceless og det bliver værre og værre

jeg tog lige en hi jack this hvis nogen ville skimte den i gemmen ville det være rart

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.5
Scan saved at 11:52:55, on 21-12-2014
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.17496)

FIREFOX: 34.0.5 (x86 da)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\Update Core\NvBackend.exe
C:\Windows\system\3DG4me.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe
C:\Program Files (x86)\Samsung\Kies\Kies.exe
C:\Program Files (x86)\Samsung\Kies\External\FirmwareUpdate\KiesPDLR.exe
C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Ahead\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\UpdateService\issch.exe
C:\Users\Edvard\AppData\Roaming\Dropbox\bin\Dropbox.exe
C:\Program Files (x86)\Canon\Solution Menu EX\CNSEMAIN.EXE
C:\Program Files (x86)\Canon\IJ Network Scanner Selector EX\CNMNSST.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Gmail Notifier\gnotify.exe
C:\Program Files (x86)\Samsung\Kies\KiesTrayAgent.exe
C:\Program Files (x86)\Razer\Synapse\RzSynapse.exe
C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 7.0\Distillr\acrotray.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files (x86)\Aeria Games\Ignite\aeriaignite.exe
C:\Program Files (x86)\Canon\Solution Menu EX\CNSEUPDT.EXE
E:\Games\World_of_Tanks\worldoftanks.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\plugin-container.exe
C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerPlugin_15_0_0_246.exe
C:\Users\Edvard\Downloads\HijackThis(2).exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = www.google.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = www.google.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = www.google.com
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = www.google.com
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = www.google.com
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = www.google.com
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = www.google.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = www.google.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe,
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Canon Easy-WebPrint EX BHO - {3785D0AD-BFFF-47F6-BF5B-A587C162FED9} - C:\Program Files (x86)\Canon\Easy-WebPrint EX\ewpexbho.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Adobe PDF Conversion Toolbar Helper - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: Canon Easy-WebPrint EX - {759D9886-0C6F-4498-BAB6-4A5F47C6C72F} - C:\Program Files (x86)\Canon\Easy-WebPrint EX\ewpexhlp.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ZyngaGamesAgent] "C:\Program Files (x86)\Splashtop\Splashtop Connect\ZyngaGamesAgent.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IAStorIcon] C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ISUSScheduler] "C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\UpdateService\issch.exe" -start
O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [CanonSolutionMenuEx] C:\Program Files (x86)\Canon\Solution Menu EX\CNSEMAIN.EXE /logon
O4 - HKLM\..\Run: [IJNetworkScannerSelectorEX] C:\Program Files (x86)\Canon\IJ Network Scanner Selector EX\CNMNSST.exe /FORCE
O4 - HKLM\..\Run: [{0228e555-4f9c-4e35-a3ec-b109a192b4c2}] C:\Program Files (x86)\Google\Gmail Notifier\gnotify.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KiesTrayAgent] C:\Program Files (x86)\Samsung\Kies\KiesTrayAgent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Razer Synapse] "C:\Program Files (x86)\Razer\Synapse\RzSynapse.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Acrobat Assistant 7.0] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Aeria Ignite] "C:\Program Files (x86)\Aeria Games\Ignite\aeriaignite.exe" silent
O4 - HKLM\..\RunOnce: [SDBOK] C:\Program Files (x86)\GIGABYTE\smart6\dbios\run.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ISUSPM Startup] C:\PROGRA~2\COMMON~1\INSTAL~1\UPDATE~1\isuspm.exe -startup
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [KiesPreload] C:\Program Files (x86)\Samsung\Kies\Kies.exe /preload
O4 - HKCU\..\Run: [KiesAirMessage] C:\Program Files (x86)\Samsung\Kies\KiesAirMessage.exe -startup
O4 - HKCU\..\Run: [] C:\Program Files (x86)\Samsung\Kies\External\FirmwareUpdate\KiesPDLR.exe
O4 - HKCU\..\Run: [updateMgr] C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AdobeUpdateManager.exe AcPro7_0_0 -reboot 1
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /minimized /regrun
O4 - HKCU\..\Run: [CCleaner Monitoring] "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [Akamai NetSession Interface] "C:\Users\Edvard\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe"
O4 - HKCU\..\RunOnce: [Adobe Speed Launcher] 1419147848
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [SPReview] "C:\Windows\System32\SPReview\SPReview.exe" /sp:1 /errorfwlink:"http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=122915" /build:7601 (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [SPReview] "C:\Windows\System32\SPReview\SPReview.exe" /sp:1 /errorfwlink:"http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=122915" /build:7601 (User 'Default user')
O4 - Startup: CurseClientStartup.ccip
O4 - Startup: Dropbox.lnk = Edvard\AppData\Roaming\Dropbox\bin\Dropbox.exe
O4 - Global Startup: Adobe Acrobat Speed Launcher.lnk = ?
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Calibration\Adobe Gamma Loader.exe
O8 - Extra context menu item: Convert link target to Adobe PDF - res://C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert link target to existing PDF - res://C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to Adobe PDF - res://C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECaptureSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to existing PDF - res://C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to Adobe PDF - res://C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to existing PDF - res://C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert to Adobe PDF - res://C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert to existing PDF - res://C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\REFIEBAR.DLL
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O15 - Trusted Zone: http://*.aeriagames.com
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~2\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AppleChargerSrv - Unknown owner - C:\Windows\system32\AppleChargerSrv.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\Windows\SysWow64\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: DES2 Service for Energy Saving. (DES2 Service) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\GIGABYTE\EnergySaver2\des2svr.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA GeForce Experience Service (GfExperienceService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\GeForce Experience Service\GfExperienceService.exe
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdate) (gupdate) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe (file missing)
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdatem) (gupdatem) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Rapid Storage Technology (IAStorDataMgrSvc) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorDataMgrSvc.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files (x86)\Common Files\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: NVIDIA Network Service (NvNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NetService\NvNetworkService.exe
O23 - Service: NVIDIA Streamer Service (NvStreamSvc) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\nvstreamsvc.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: Smart TimeLock Service (Smart TimeLock) - Gigabyte Technology CO., LTD. - C:\Program Files (x86)\GIGABYTE\Smart6\Timelock\TimeMgmtDaemon.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Stereoscopic 3D Driver Service (Stereo Service) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\3D Vision\nvSCPAPISvr.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application User Notification Service (UNS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\UNS\UNS.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: Splashtop Connect Firefox Software Updater Service (WCUService_STC_FF) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Splashtop\Splashtop Connect Firefox Software Updater\WCUService.exe (file missing)
O23 - Service: Splashtop Connect IE Software Updater Service (WCUService_STC_IE) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Splashtop\Splashtop Connect IE Software Updater\WCUService.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
Avatar billede fadbamsendk Nybegynder
21. december 2014 - 12:11 #1
her er et billede f.eks

http://i.imgur.com/g828pBl.jpg
Avatar billede 220661 Ekspert
21. december 2014 - 13:23 #2
Du bør fjerne Zyngagsmesagent
http://www.tweakmysystem.com/fixerror-exe/zyngagamesagent.exe.html

Hent og instalér CCleaner free  https://www.piriform.com/ccleaner
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://downloads.malwarebytes.org/mbam-download.php
http://www.eksperten.dk/guide/1605
For du en error code når du installerer så kig lige på denne tråd:
https://forums.malwarebytes.org/index.php?/topic/149048-internal-error-expression-error-runtime-error-at-79177-external-exeption-e06d763/

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Mht.: Vista og Windows 7/8 - Højreklik på filen - Kør som Administrator.

Installer en adblocker til din browser.
Avatar billede fadbamsendk Nybegynder
21. december 2014 - 14:39 #3
har prøvet disse ting
har dog installeret ny popupblocker og det hjalp
smid et svar 220661
Avatar billede 220661 Ekspert
21. december 2014 - 15:22 #4
Ok. Godt det kom til at virke for dig. Fortsat god weekend :-)
21. december 2014 - 16:34 #5
... men vi vil dog gerne se loggen fra ADWCleaner !!
Avatar billede 220661 Ekspert
02. januar 2015 - 15:22 #6
Avatar billede fadbamsendk Nybegynder
29. marts 2015 - 14:12 #7
# AdwCleaner v4.113 - Logfile created 29/03/2015 at 14:10:52
# Updated 22/03/2015 by Xplode
# Database : 2015-03-28.1 [Server]
# Operating system : Windows 7 Ultimate Service Pack 1 (x64)
# Username : Edvard - EDVARD-PC
# Running from : C:\Users\Edvard\Downloads\adwcleaner_4.113.exe
# Option : Cleaning

***** [ Services ] *****

[#] Service Deleted : WinRing0_1_2_0

***** [ Files / Folders ] *****

Folder Deleted : C:\ProgramData\cd9c1fbb7ea0840f
Folder Deleted : C:\Users\Administrator\AppData\Local\Chromatic Browser
Folder Deleted : C:\Users\Administrator\AppData\Local\torch
Folder Deleted : C:\Users\Edvard\AppData\Local\Chromatic Browser
Folder Deleted : C:\Users\Edvard\AppData\Local\torch
Folder Deleted : C:\Users\Guest\AppData\Local\Chromatic Browser
Folder Deleted : C:\Users\Guest\AppData\Local\torch
Folder Deleted : C:\Users\HomeGroupUser$\AppData\Local\Chromatic Browser
Folder Deleted : C:\Users\HomeGroupUser$\AppData\Local\torch
Folder Deleted : C:\Users\Edvard\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\h84xvzsg.default-1385994655899\Extensions\Ln@y.com
Folder Deleted : C:\Users\Edvard\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\h84xvzsg.default-1385994655899\Extensions\Q7rBE@tx2GFf.net
Folder Deleted : C:\Users\Edvard\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\h84xvzsg.default-1385994655899\Extensions\zD2@U.org
Folder Deleted : C:\ProgramData\ilikknbkdeeamfbdliabchojappkpggd
Folder Deleted : C:\Users\Administrator\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\mgfcoeajdleobbchglocjkagkddaaohh
Folder Deleted : C:\Users\Edvard\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\mgfcoeajdleobbchglocjkagkddaaohh
Folder Deleted : C:\Users\Guest\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\mgfcoeajdleobbchglocjkagkddaaohh
Folder Deleted : C:\Users\HomeGroupUser$\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\mgfcoeajdleobbchglocjkagkddaaohh
Folder Deleted : C:\Users\Administrator\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Extensions\mgfcoeajdleobbchglocjkagkddaaohh
Folder Deleted : C:\Users\Edvard\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Extensions\mgfcoeajdleobbchglocjkagkddaaohh
Folder Deleted : C:\Users\Guest\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Extensions\mgfcoeajdleobbchglocjkagkddaaohh
Folder Deleted : C:\Users\HomeGroupUser$\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Extensions\mgfcoeajdleobbchglocjkagkddaaohh
Folder Deleted : C:\Users\Administrator\AppData\Local\Google\Chrome SxS\User Data\Default\Extensions\mgfcoeajdleobbchglocjkagkddaaohh
Folder Deleted : C:\Users\Edvard\AppData\Local\Google\Chrome SxS\User Data\Default\Extensions\mgfcoeajdleobbchglocjkagkddaaohh
Folder Deleted : C:\Users\Guest\AppData\Local\Google\Chrome SxS\User Data\Default\Extensions\mgfcoeajdleobbchglocjkagkddaaohh
Folder Deleted : C:\Users\HomeGroupUser$\AppData\Local\Google\Chrome SxS\User Data\Default\Extensions\mgfcoeajdleobbchglocjkagkddaaohh
File Deleted : C:\Users\Edvard\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\h84xvzsg.default-1385994655899\user.js

***** [ Scheduled tasks ] *****

***** [ Shortcuts ] *****

***** [ Registry ] *****

Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\368d75d9-8e4a-f169-4bc7-a0e8d93cc2d7
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{12DA0E6F-5543-440C-BAA2-28BF01070AFA}{c583b1c}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{BA0C978D-D909-49B6-AFE2-8BDE245DC7E6}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{BA0C978D-D909-49B6-AFE2-8BDE245DC7E6}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{BA0C978D-D909-49B6-AFE2-8BDE245DC7E6}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{BA0C978D-D909-49B6-AFE2-8BDE245DC7E6}
Key Deleted : HKCU\Software\AppDataLow\{12DA0E6F-5543-440C-BAA2-28BF01070AFA}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\{3A7D3E19-1B79-4E4E-BD96-5467DA2C4EF0}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\{12DA0E6F-5543-440C-BAA2-28BF01070AFA}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\{12A61307-94CD-4F8E-94BC-918E511FAA81}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{AD11DADE-C597-45D9-D8C5-1D2EB0B89613}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{B696F285-F54E-2524-58B1-E06A70ABE6BE}

***** [ Web browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.17689

-\\ Mozilla Firefox v36.0.4 (x86 da)

-\\ Google Chrome v41.0.2272.101

[C:\Users\Edvard\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data] - Deleted [Search Provider] : hxxp://istart.webssearches.com/web/?type=dspp&ts=1418834559&from=amt&uid=ST3000DM001-1CH166_W1F1MYD4XXXXW1F1MYD4&q={searchTerms}

-\\ Comodo Dragon v

[C:\Users\Edvard\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data] - Deleted [Search Provider] : hxxp://istart.webssearches.com/web/?type=dspp&ts=1418834559&from=amt&uid=ST3000DM001-1CH166_W1F1MYD4XXXXW1F1MYD4&q={searchTerms}

-\\ Chrome Canary v

[C:\Users\Edvard\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data] - Deleted [Search Provider] : hxxp://istart.webssearches.com/web/?type=dspp&ts=1418834559&from=amt&uid=ST3000DM001-1CH166_W1F1MYD4XXXXW1F1MYD4&q={searchTerms}

*************************

AdwCleaner[R2].txt - [4148 bytes] - [17/12/2014 18:53:43]
AdwCleaner[R3].txt - [5309 bytes] - [29/03/2015 14:07:02]
AdwCleaner[S2].txt - [4251 bytes] - [17/12/2014 19:00:49]
AdwCleaner[S3].txt - [6126 bytes] - [29/03/2015 14:10:52]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S3].txt - [6185  bytes] ##########
29. marts 2015 - 22:02 #8
"Yffer Pyffer"

Hvordan kører PC'en så nu ?