Avatar billede stefanhanquist Nybegynder
22. december 2014 - 19:39 Der er 7 kommentarer

ved ikke hvor jeg skal finde en lexmark z510 driver til microsoft 8

ja, som overskriften fortæller, har jeg ingen ide om hvor jeg skal finde en driver til min gamle Lexmark z510 printer. Det ville være super hvis der var et klogt hoved der kunne hjælpe mig med det.
hvis der nu kan findes en, skal man så bare downloade den også kører printeren igen?
Avatar billede poko1 Ekspert
22. december 2014 - 20:05 #1
Prøv at køre denne der er 2 steder i starten hvor du kan trykkr decline for at undgå spam.
http://kortlink.dk/google/fknr
Avatar billede stefanhanquist Nybegynder
22. december 2014 - 20:29 #2
desværre, den virker ikke :( men tak for svaret.
Avatar billede nfssister Forsker
22. december 2014 - 20:49 #3
http://support.lexmark.com/index?id=SO6027&locale=en&productCode=LEXMARK_X5270&segment=SUPPORT&page=content&actp=HOTTIPS&userlocale=EN

Tryk på linket ud for Windows 8.1, og skriv til supporten derfra, de er tit flinke til at finde en brugbar løsning.

Men ellers vil jeg da anbefale en ny printer :)
Avatar billede 220661 Ekspert
22. december 2014 - 21:12 #4
Jeg er enig, da printermodellen jo er over 10 år gammel. Jeg kan heller ikke finde en Windows 8 driver til den. Så nogle link, hvor Windows 7 var påskrevet, men når Lexmark ikke selv skriver den understøttes på deres side, så tror jeg ikke meget på de andre links jeg så på.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. december 2014 - 10:13 #5
Og en driverscanner kan nok heller ikke klare opgaven vil jeg tro. Men man kunne jo forsøge. Prøv at hente Iobit DriverBooster her:
http://www.chip.de/downloads/Vollversion-IObit-Driver-Booster-2-Pro_73740056.html?ref=adventskalender
Nederst på siden står koden til at aktivere den.
Har selv hentet den i går og den virker fint synes jeg.
Den fortæller også om andre programmer der trænger til en opdatering.

Men dette er jo kun et forsøg :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
23. december 2014 - 10:13 #6
PS Printer skal være tilsluttet når Driverbooster køres.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. december 2014 - 10:41 #7
OBS! Jeg kan ikke mere se koden her på min pc i linket længere... :-(
Om den er synlig for jer til og med i morgen kan jeg ikke love.