Avatar billede juzas Mester
26. december 2014 - 18:09 Der er 4 kommentarer

Delphi 7 projekt converteret til thml code

Er det overhovedet muligt at man kan converter et Delphi 7 program/kode, til en html fil som man kan åbne i webbrowseren?

evt. med hjælp at noget plugin eller noget andet.

Eller findes der andre måder man kan vise sit program i en webbrowser via sin Delphi kode.

Aner ikke om det er muligt, men ville lige høre af.
Avatar billede arne_v Ekspert
26. december 2014 - 18:31 #1
Kan du vinde i lotto 10 uger i traek?

:-)
26. december 2014 - 23:43 #2
HEJ

Hvis du hermed mener, at du kan konvertere en Delphi 7 EXE fil til
en HTML fil skal du læse ARNE_V glimrende svar.

Men det skal dog (retfærdigvis) siges, at du KAN lave mindre kode-stumper i Delphi (ikke EXE-filer) som med forskellige værktøjer i delphi kan konverteres til HTML_OBJECTER, som kan køres i en HTML-browser.

(Vil ikke anbefale det - det er ret langhåret kode og står sjældent mål med det arbejde, som skal lægges i det. - Min erfaring - andre har sikkert en anden... )

Kristian
Avatar billede stone Forsker
27. december 2014 - 00:17 #3
Du har den mulighed at konvertere din *.Exe fil til HTML, men i realiteten er det bare en bro mellem din exe og activeX som så bliver vist i en html.

Prøv at søge på nettet:

Exe to html

Den kan ikke umiddelbar vises i html da det kræver tilladelse fra bruger og det er jo ikke optimalt.
Avatar billede stone Forsker
27. december 2014 - 00:22 #4