Avatar billede scania Praktikant
27. december 2014 - 15:28 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

JVC netværks id

Hvordan indtaster jeg netværks id 00100 (yousee) på et JVC LT-40E71, jeg har godt nok prøvet  mange metoder.
Har tastet frekvens 143000
Symbolet 6875
Quam 64
Går herefter tilbage i menu og vælger manuel søgning aktivere netværks felt men kan ikke taste lige netop (00)100
Avatar billede nfssister Forsker
27. december 2014 - 18:28 #1
Mange gange skal man slå det automatiske indstillinger fra, gør man som regel lige over alle de indstillinger du har tastet ind (Frekvens, Symbol osv.)

Ellers ring til JVC:
(+45) 43509000
Avatar billede scania Praktikant
28. december 2014 - 09:55 #2
Har slået alt auto fra.
Var lige indse hos Elgiganten hvor det er købt, flink ekspedient fortalte at man blot skulle indtaste netværks id 00100 selv om at det ikke kan ses ((viser kun 0 i feltet)registres det alligevel , prøver naturligvis dette senere i dag. Hvis det virker må man da sige at det er en software fejl i dette JVC produkt. Lidt underligt at de ikke informere om dette, det ville da spare køber / brugerne for en masse bøvl. Nå det må medføre en dårlig anmeldelse på produktet på Elgigantens hjemmeside.
Avatar billede scania Praktikant
11. januar 2015 - 19:33 #3
Det virker nu efter vejledning fra elgiganten
Avatar billede scania Praktikant
14. januar 2015 - 17:48 #4
Info fra Elgiganten virkede
Avatar billede klaratarp Nybegynder
12. april 2015 - 20:44 #5
Jeg har samme problem...
Kan godt indtaste de øvrige oplysninger, men hvor i menuen indtaster du netværks-ID
Jeg har et JVC LT-40E71
Avatar billede scania Praktikant
17. maj 2015 - 18:24 #6
Hej Klaratarp.
Har du fået løst problemet med netværks ID.
Avatar billede Lovestrike Nybegynder
20. september 2015 - 09:59 #7
Hejsa. Undskyld at jeg skriver i en lidt gammel trpd, men jeg har de samme problemer mef mit JVC tv. Hvor er det jeg skal indtaste netværks id'en? Jeg kan ikke se nogen steder hvor det kan indtastes, og jeg har prøvet at bare taste tallene forskellige steder. Hjæælp. 😀
Avatar billede scania Praktikant
20. september 2015 - 11:21 #8
Har du modelnummer f.eks. JVC LT-40E71
Avatar billede Lovestrike Nybegynder
20. september 2015 - 14:26 #9
Hejsa. Det er LT-32E33B
Avatar billede Lovestrike Nybegynder
22. september 2015 - 20:02 #10
Hejsa.. Jeg spørger endnu en gang om der er nogen der kan fortælle mig hvor jeg skal taste mit netværks id på mit JVC fjernsyn. Fjernsynet er af mærket LT-32E33B.
Mvh Laila
Avatar billede Lovestrike Nybegynder
03. oktober 2015 - 02:37 #11
Hejsa. Det er LT-32E33B. Mvh Laila
Avatar billede Lovestrike Nybegynder
05. oktober 2015 - 15:50 #12
Er der godt nok ingen der kan hjælpe mig? Det drejer sig om et JVC tv model nr. LT-32E33B. Jeg kan ikke se stedet hvor jeg skal indtaste netværks ID.
Please hjælp mig.

Mvh Laila
Avatar billede Alexander Praktikant
25. november 2016 - 19:48 #13
Har samme problemer med  et JVC tv med model nr. LT-40E71 (yousee). Har netværket på 111, frekvensen på 450000, symbolet på 6875 og quam på 64. Har lavet en automatisk kanal søgning, hvor jeg skrev værdierne ind og tv gik i gang med at søge. Efter søgningen kom JVC tv op med intet signal.

Er der nogle det kan hjælpe?
På forhånd tak.