Avatar billede b-stenskrog Nybegynder
05. januar 2015 - 17:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp søges til at grave cached version af webside

Hej! :o)

Hjælp søges! Jeg har en mc som er lige kontant nok, når jeg åbner og lukker for gassen. Det er åbenbart et kendt problem, og jeg har i efteråret fundet en løsning på et engelsk forum... MEN torsken her (MIG!), har self ikke taget en kopi af de 16 siders visdom.

Så - er der en dygtig sjæl her på HOL som kan hjælpe mig?

Det er denne tråd (alle 16 sider) jeg gerne vil have:
http://www.suzuki-gsr.co.uk/index.php?topic=2735.0

Jeg har fået gravet side 4 frem - men kan ikke få flere frem :/
www.suzuki-gsr.co.uk/index.php%3Ftopic%3D2735.45+&cd=4&hl=en&ct=clnk&gl=uk" target="_blank">http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:e9PmNQ3AawIJ:www.suzuki-gsr.co.uk/index.php%3Ftopic%3D2735.45+&cd=4&hl=en&ct=clnk&gl=uk

På forhånd mange tak for hjælpen :o)
Avatar billede b-stenskrog Nybegynder
05. januar 2015 - 17:00 #1
... Og det her er selvfølgelig eksperten og ikke HOL ;o)
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2015 - 18:14 #2
jeg ved ikke hvad browser du bruger..
det er jo en database drevet side, så den er ikke mulig at kopiere med wget osv.

gå på hver side, der er jo ikke så mange, og gem hele siden.
det ved jeg Opera kan. den gemmer hele siden i 1 fil.
Avatar billede b-stenskrog Nybegynder
05. januar 2015 - 19:45 #3
sidwave - den skal jeg lige have igen :o)
Jeg bruger Chrome - men mit problem er, at de har lukket ned for det forum, og derfor kan jeg ikke bare gå ind på side 1 - 16 og kopiere til word eller lave et pdf-print... Jeg skal have fat i en cached version (og det kan jeg ikke finde ud af)
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2015 - 22:14 #4
Avatar billede b-stenskrog Nybegynder
06. januar 2015 - 17:43 #5
Hmm, er det sket at der ikke sker noget?

www.google.dk

i søgefeltet indtaster jeg:
cache:http://www.suzuki-gsr.co.uk/index.php?topic=2735.0 og trykker enter / søg. Og så sker der intet...

Gør jeg noget forkert, eller er det bare ærgerligt?
Avatar billede b-stenskrog Nybegynder
16. januar 2015 - 20:39 #6
Ingen? :/
Avatar billede b-stenskrog Nybegynder
26. april 2016 - 17:50 #7
lukket