Avatar billede jonaslr Nybegynder
05. januar 2015 - 19:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fixed position fucker op?

Hejsa.

Jeg sidder og laver på denne hjemmeside og når jeg sætter fixed på min background og scoller ned fucker den op. Ret træls desværre.

Det er mit plugin til at vise nyeste produkter som smadrer mit scroll på baggrunden, men er der nogen måde at undgå dette? hvad kan det evt. skyldes i mit plugin?
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2015 - 21:48 #1
det må da være browseren der fucker det op
Avatar billede keysersoze Guru
05. januar 2015 - 22:11 #2
"fucker op" er et vidt begreb og uden kode, nærmere forklaring og/eller et link kan det ene gæt være lige så fantastisk som det andet - så jeg gætter på en fejl i linje 62.
Avatar billede jonaslr Nybegynder
06. januar 2015 - 02:23 #3
Ikke browseren, sker i samtlige browsere.

Beklager, ville have sendt et link med. www.websitelove.dk/chiliwp
Avatar billede keysersoze Guru
06. januar 2015 - 09:47 #4
Hvad er så det der sker som ikke burde ske?
Avatar billede jonaslr Nybegynder
06. januar 2015 - 23:21 #5
Prøv at scrolle ned af på siden. Baggrunden driller hos mig der i og med der kommer grå firkanter, fra den egentlige baggrundsfarve. :-) måske det kun er mig det driller ved trods alt? virker mærkeligt at det gør i alle browsere for mig i så fald.
Avatar billede keysersoze Guru
06. januar 2015 - 23:56 #6
Jeg kan ikke umiddelbart se nogle grå firkanter eller lignende. Men skulle jeg komme med et bud så læg din baggrund i body da det vil være det normale og oplagte sted at placere den - så slipper du også for et ellers irrelevant stykke markup.
Avatar billede jonaslr Nybegynder
06. februar 2015 - 23:28 #7
Hej. Undskyld et sent svar - løste det ved at fjerne et slideshow plugin. Men tak for svarene. Er ret sikker på keysersoze svar også havde ordnet det, så lig gerne et svar for din hjælpsomhed :-)
Avatar billede keysersoze Guru
07. februar 2015 - 17:41 #8
svar