Avatar billede groanna Nybegynder
08. januar 2015 - 18:40 Der er 1 kommentar

Digtig webudvikler søges til spændende startup-projekt

Vi er i gang med et spædende iværksætterprojekt og søger i den forbindelse en dygtig webudvikler med flair for design, som har lyst til at være en del af projektet.

Vores iværksætterdrøm er allerede godt på vej til at blive en realitet. Hvis du har lyst til at høre mere og måske endda blive en del af holdet, så meld dig endelig. Vi vil meget gerne mødes med dig og fortælle mere om projektet.

PS. det er en fordel, hvis du bor i København, men ikke et krav.
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2015 - 20:15 #1
Jeg vil godt starte med at hører lidt mere om hvad det er I søger, en udvikler med flair for design kan jo være mange ting.
Men hvis I vil skrive lidt mere her eller på osj@device.dk så vil jeg sætte pris på det.