Avatar billede ThomasRic Nybegynder
13. januar 2015 - 12:44 Der er 1 løsning

Emit-server og ffmpeg.exe

Jeg har gennem nogle år anvendt Emit til at streame mine videoer, men pludselig er en subrutine, ffmpeg.exe, begyndt at bruge CPU'en 100%, og det er endda ikke nok til at streamingen fungerer. Der er ikke blevet installeret anden software på NUCen, på det tidspunkt, hvor problemet først viste sig )ud over windows opdateringer).
Jeg har Emit installeret på en NUC med dual core 2,19 Ghz og 4 Gb ram.
Ffmpeg.exe ligger i en mappe, der hedder erl (Erlang),der må høre til rutiner i den anvendte compiler.
Det er ikke den nyeste udgave af programmet, så jeg har prøvet at erstatte den med sidste version, men det virker ikke.
Jeg har også prøvet at installere Windows og drivere på ny, også uden resultat.
Er der nogen, der har et bud på, hvad der er sket, eller endnu bedre: hvad jeg skal gøre for at få det til at virke igen?
Avatar billede ThomasRic Nybegynder
27. februar 2015 - 00:19 #1
Spørgsmålet lukkes