Avatar billede Jensemadsen Nybegynder
15. januar 2015 - 20:33 Der er 9 kommentarer

Adgang via el-nettet.

Kan man hacke via el-nettet?

Altså hvis man hedder PET, og har 900 millioner kroner at lege med om året.

Jeg kan sige med 100 % sikkerhed, at de er på min computer, selvom den ikke er tilsluttet det almindelige netværk.

Jeg fandt en gammel BIOS, SYSTEM og MBR klonings-kopi. Dette blev restoret i går, og det har indtil videre hjulpet gevaldigt.

PET har adskillige gange lavet indbrud i mit hjem, når jeg var ude. Kan det tænkes, at de har gemt en dims i computeren, som de kan kontakte?

Jeg ved også med sikkerhed, at de har ødelagt batteriet til min laptop.
Men hvorfor?
Vil de have mig på el-nettet hele tiden!

Hvis man tager på IT-messe med 10 millioner i tasken, kan man så købe sådan noget legetøj, som jeg her antyder?
Avatar billede milter Ekspert
16. januar 2015 - 01:22 #1
Ikke konstruktivt.

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede milter Ekspert
16. januar 2015 - 01:25 #2
Ikke konstruktivt.

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2015 - 03:28 #3
jeg tror ikke PET eller nogen gider at putte en dims i din computer uden at du ved det, for du er helt ufarlig og bygger ikke nogle bomber.

ja, man kan godt hacke vi el net, men det kræver en dims i computeren.

der er ikke nogen efter dig!

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede repox Seniormester
16. januar 2015 - 14:00 #4
Der er ingen der er interesseret i at hån bliver hverdag på Eksperten.dk

Hvis man ikke har noget konstruktivt at bidrage til OP, så find et spørgsmål hvor man har!
Avatar billede Jensemadsen Nybegynder
16. januar 2015 - 14:01 #5
Jeg oplever det overalt.
Jeg nævner PET, og alt tager en forkert drejning.
Hvor er det bare trist, at de har fået så meget magt :(
Avatar billede Jensemadsen Nybegynder
16. januar 2015 - 14:13 #6
Til sidwave ->

Efter at admin har fjernet dit personlige angreb, så har jeg denne kommentar:

Der er ikke nogen efter mig skriver du?
Undskyld, men hvad kender du til det ???

Jeg lyver ikke hvis jeg siger, at de (eller skulle skrive "i"!) har brugt millioner på at genere mig, siden galskabet startede i 2009.

Mht. til dit svar som relatere til mit indlæg, så er det præcis det jeg har dem mistænkt for.

Jeg vil ikke takke dig for dit svar, da du tydeligvis ikke er et godt menneske.
Avatar billede milter Ekspert
16. januar 2015 - 14:45 #7
Mit indlæg #1 er blevet redigeret af admin. Jeg kan kun tilføje, at jeg forstod spørgsmålet som en spøg og svarede igen på samme måde. Det blev absolut ikke skrevet i nogen ond mening.

For nogle år siden blev der stillet en række spørgsmål af lignende art for at skabe lidt rav i gaden og sjov og ballade her på eksperten.dk. Også den gang bidrog jeg et par gange.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. januar 2015 - 17:03 #8
Jeg har meget svært ved at se at ekspertrens brugere kan hjælpe dig i det hele taget. Er du overvåget så er det it teknikkere du skal henvende dig til for at få det fastslået. Almindelig mand kender ikke noget til de aflytningsudstyr PET bruger, så jeg tvivler du vil få noget konstuktivt svar.

Med hensyn til din pc, er den jo sikkert mere sårbar hvis du bruger Windows.
Har du en ekstra harddisk, så prøv at installere Ubunto Mint for eksempel, og se om du på måde kan bruge den uden andre kigger med.

Jeg studsede også lidt over det med dit batteri i går da jeg så dine spørgsmål. Hvordan har PET ødelagt batteriet til den bærbare?
Er det fysisk vold på det eller hvad menes her?
Avatar billede 220661 Ekspert
18. januar 2015 - 17:36 #9
Ved snart ikke hvad jeg skal tro om denne spørger her??

Han påstår han er overvåget, men han bliver ved med at oprette nye tråde UDEN at vende tilbage i dem.

Jeg kan derfor frygte det er en der keder sig og bare skal have tiden til at gå med et eller andet.

Jeg afmelder tråden her.
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Jensemadsen