Avatar billede Jensemadsen Nybegynder
16. januar 2015 - 15:26 Der er 4 kommentarer

Musemarkøren flytter sig.

Jeg oplever det igen og igen.

Min musemarkør springer ud i et af hjørnerne.

Jeg køre Win7. Et OS som jeg har prøvet adskillige gange og geninstallere og fjerne alt som kunne være interessant for udefra-kommende!

Norton firewall.

Disabled alt som minder om remote stuff.

Den gør det ikke lige efter en nyinstallation, men efter der har været net-tilslutning, så starter det. Også selvom jeg nu tager den af internettet ???

Nogen forslag?
Avatar billede 220661 Ekspert
16. januar 2015 - 17:42 #1
Har du overvejet at prøve et andet system end Windows?

Formoder du mener der er en sammenhæng fra de andre spørgsmål du har stillet herinde. Er det korrekt?

Prøv evt med Linux Mint:
http://www.linuxmint.com/

Er det en bærbar eller stationær du skriver om her?
17. januar 2015 - 10:52 #2
hvilken form for "Mus" ?
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2015 - 12:02 #3
Hvis trådløs skift batteri ;-) Prøv at andet underlag til musen.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. januar 2015 - 17:54 #4
afmelder tråd her, fordi spørger ikke gider at melde tilbage alligevel.
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Jensemadsen

Der er oprettet to nye tråde i dag uden at melde tilbage her.
Det er bare for useriøst synes jeg