Avatar billede KenneyD71 Nybegynder
16. januar 2015 - 16:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bluetooth trådløst headset, til telefoni og musik, hvilket?

jeg står og skal bruge et godt, funktionelt og simpelt headset.

Jeg skal bruge det til at høre musik på min tlf trådløst men også tage de telefoner der måtte komme ind på samme medie.

Er der nogle gode forslag, gerne med link og en forklaring på hvorfor du synes at det er godt.
Avatar billede tuxitheone Nybegynder
17. januar 2015 - 01:54 #1
Hej der!!!

Jeg kan anbefale dette, har det selv og er meget glad for det, fin lyd både til musik, men også til brug med skype..

Den lille MIC ligger man ikke mærke til da den nemt foldes væk..

http://www.edbpriser.dk/pc-headset/logitech-wireless-gaming-headset-g930-id-4219172.aspx

------------------------------------

Hvis prisen er for høj, har jeg også dette, fungere fint til skype, men lyd i forhold til musik, ville jeg klart vælge det første..

http://www.edbpriser.dk/pc-headset/logitech-wireless-headset-h600-id-5341664.aspx

Håber dette kan bruges...

MVH
Thomas
Avatar billede kimsejersen Praktikant
03. oktober 2015 - 11:49 #2
Jeg vil mene at det er ALT for dyrt et headset i forhold til at det er et logitech - har flere neagtive oplevelser med det så jeg ved næsten hvad jeg taler om :)

som i andre tråde omkring headset her på forumet vil jeg klart gå den mere professionelle vej i forhold til headset mærke. f.eks. Jabra eller plantronics ja også Senheisser laver kvalitets headset der bruges af de fleste bureauer.

check for eks. Jabra Evolve serien - der er prisen også fair i forhold til den høje kvalitiet vil jeg mene.
http://headsetshop.dk/sog?searchword=Jabra+Evolve&ordering=&searchphrase=all

Jeg får tit lov at prøve et headset af headsetshop.dk før jeg beslutter mig. Det bliver lidt en hobby for mig at teste den slags hehe.
Avatar billede Sven Caning Novice
18. januar 2022 - 15:17 #3
Godt nok er fint spørgsmål, og en gammel tråd. Der er kommet mange nye fredet headsetprodukter siden. Men altså et godt headset til musik som også kan bruges til teams platform og genialt til hjemmearbejdsplads:
https://headsetshop.dk/shop/evolve2-75-link380a-2383p.html