Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2015 - 04:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tilføje til Acceleratorer

Internet Explorer 11

"Funktioner" > "Administrer tilføjelsesprogrammer".

Jeg kan ikke tilføje andre søge maskiner under "Søgemaskiner" eller acceleratorers under "Acceleratorer".

Når jeg forsøger, får jeg denne besked: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/9RU53518.png

Det er aldrig sket før.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. januar 2015 - 09:54 #1
det kan også være din viruskontrol, der er sat til at der ikke må ændres i browser-indstillinger.
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2015 - 17:07 #2
Har prøvet at slå den fra. Det hjælper ikke.

Har et andet sikkerhedsprogram der også kan passe på browseren. Men her er funktionen slået fra.

Det er især denne accelerator jeg er interesseret i, som jeg ikke kan installere: http://www.iegallery.com/da-dk/Addons/Details/6669
Avatar billede claes57 Ekspert
18. januar 2015 - 17:24 #3
Jf billedet kan det så være et andet problem. Du står til at være i USA (se top højre). Prøv at vælge Danmark. Det kan være noget så dumt som ie's sprogforbistring.
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2015 - 18:37 #4
Der er jo ikke nogen 'Danmark'.
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2015 - 18:40 #5
Tror heller ikke det er det. Alle de mange andre gange jeg har hentet den (efter ny installering af Windows of Explorer...) er jeg bare gået ind på siden og har klikket på den. Er derfor ikke logisk at jeg så pludselig skal skifte sprog.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. januar 2015 - 19:42 #6
har du været på http://www.iegallery.com/Account/AccountMerge
helt ærligt - jeg har ikke selv brugt det - er på en rigtig browser.
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2015 - 02:07 #7
Hvad mener du? Hvad er det? Man skal da ikke være logget på noget for at kunne installere. Eller har jeg ikke fattet det?
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2016 - 17:57 #8
-