Avatar billede mybbe74 Mester
19. januar 2015 - 09:32 Der er 2 kommentarer

Ingen kontakt til Wifi

Hej

Jeg har en nyere Medion bærbar med Windows 8. Den kører normalt hjemme uden problemer på mit Wifi.

Nu er jeg flyttet midlertidigt til et hotel, hvor der er en åben Wifi (uden kode). Selvom der er kontakt til nettet, kan jeg ikke komme på nettet på Crome eller Explore. Hvor beskeden er "ingen forbindelse til internettet.

Jeg kan godt benytte Wifi via min egen mobil, men ikke min bærbare computer.

Hvad kan der være galt?

Venligst
Martin
Avatar billede 220661 Ekspert
19. januar 2015 - 16:33 #1
Netværket har jo et navn. Er du sikker på at computeren logger på dette netværk?
Avatar billede 220661 Ekspert
19. januar 2015 - 16:34 #2
Mener man nede på ikonet i taskbar skal finde tilgængelige netværk. Her skal du så finde det netværk med det navn det har og logge på.