Avatar billede petersen7913 Forsker
19. januar 2015 - 19:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Eksport af bookmarks Opera 26.0?

Jeg vil væk fra at bruge Opera, men vil gerne have mine bogmærker trukket ud først.

Jeg har Opera 26.0. Jeg ja se at tidligere versioner havde en eksport funktion, den er væk .... så kan jeg dele men det er ikke det jeg vil.

Gode forslag til hvad jeg gør? Jeg går over til Firefox.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. januar 2015 - 21:17 #1
Som jeg læser denne tråd her https://addons.opera.com/en/extensions/details/bookmarks-2/
skal man i Opera vælge at installere en tilføjelse der hedder "bookmarks".
Inde i indstillingerne for denne tilføjelse skulle muligheden for at eksportere til en html fil

Prøv at læse hvad brugeren l33t4opera skriver.

PS Jeg bruger ikke selv Opera desværre så jeg kender ikke browseren selv.
Avatar billede petersen7913 Forsker
19. januar 2015 - 22:06 #2
220661 - det virker perfekt tak :)

Skriv et svar så jeg kan lukke.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. januar 2015 - 16:21 #3
Super. Hermed svar, og tak for point :-)