Avatar billede sila0797 Nybegynder
19. januar 2015 - 19:08 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Giv feedback

Hej jeg er ved at oprette en hjemmeside, dertil søger jeg nogle som vil oprette en gratis bruger og give feedback på indholdet.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
19. januar 2015 - 20:26 #1
Bare give mig et link, så får du ligeligt med feedback.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
19. januar 2015 - 20:28 #2
Bare lige huske at skrive hvad formålet med hjemmesiden er.
Avatar billede barefordi Nybegynder
19. januar 2015 - 21:47 #3
Jeg kan også hjælpe
Avatar billede sila0797 Nybegynder
19. januar 2015 - 23:08 #4
Den handler om Apple nyt, men jeg går og hælder mellem proboard eller en anden hjemmeside, har i nogle forslag (den skal være gratis)
Avatar billede sila0797 Nybegynder
19. januar 2015 - 23:58 #5
Her er linket, i må meget gerne kommentere på den øverste artikel jeg har lavet og sige om i vil besøge siden igen.

Link: https://iphonenyt.wordpress.com
Avatar billede Slater Ekspert
20. januar 2015 - 08:36 #6
Vil du have feedback på det der? Der er jo kun én nyhed, og der er ikke meget at give feedback på mht. selve siden, for det er nok den simpleste webside jeg nogensinde har set.
Ikke at det nødvendigvis er skidt - simpelt er bedre end dårligt design eller clutter. Men hvad kan man sige om det?

Mht. indholdet er det mest de mange stavefejl, der holder det fra at se professionelt ud. Det første man ser er en nutids-R-fejl i titlen. Det er ikke for at nedgøre, men det sætter altså siden i et amatøragtigt lys med det samme.

Sagde du ikke noget om at oprette en bruger? Kan man det?
Avatar billede Jadl_2990 Juniormester
20. januar 2015 - 09:36 #7
Hvis jeg forstår dit profilnavn rigtigt, så er du over den kriminelle lavalder.
Hvis jeg var dig vil jeg overveje at lukke siden ned og finde på noget andet.
Du balancere på en knivsæg, når du frembringer et rygte som værende en nyhed fra iPhone og Apple...

Jeg har aldrig oprettet noget hos wordpress.com, men er du HELT sikker på at du har læst og forstået HELE den lange tekst som der var et link til?

Hvis du var gået til en (seriøs!) domæneudbyder og oprettet et domæne med "iPhone" i navnet, så var du nok blevet kontaktet med et spørgsmål om du var klar over "hvem" du var ved at lægge dig ud med...
Her skriver du under på at, du er bekendt med Domæneloven og Markedsføringsloven. Dem bør du lige læse godt igennem og forstå! og forstå at de også gælder når du laver noget i Danmark som ligger på en server i et andet land, hvis love du også lige bør sætte dig ind i....

Når jeg læser dine andre indlæg her på sitet (dem som ikke er slettet af admin), så tegner der sig et meget uheldigt billede af dine personlige interesser i at være med i dette forum.

Jeg håber ikke du får held til at tiltrække "lykkeriddere" som så skal "arbejde" for dig på den slags.

#5 Nej tak! Jeg vil ikke besøge din hjemmeside igen.

Dette er mit feedback og dermed et svar.
Avatar billede sila0797 Nybegynder
20. januar 2015 - 09:49 #8
Jeg har ikke købt et domæne, det var en gratis hjemmeside, og jeg er over 14 som man skal være
Avatar billede sila0797 Nybegynder
20. januar 2015 - 10:54 #9
den er slettet
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
20. januar 2015 - 16:24 #10
Der findes allerede en side med Apple nyheder.

http://iphoneguide.dk/category/nyheder/

Hvis du vil lave en god hjemmeside bør du finde på noget som ikke alerrede er lavet, og gå all in, i stedet for at lave noget halvt.

Og så vil jeg også anbefale at du lærer noget grundlæggende omkring HTML5, Javascript og CSS3: http://www.nemprogrammering.dk/
Avatar billede sila0797 Nybegynder
20. januar 2015 - 18:59 #11
*Jadl_2990

Jeg forstår ikke hvad du mener med

"så tegner der sig et meget uheldigt billede af dine personlige interesser i at være med i dette forum."

Hvad mener du med det.
Avatar billede sila0797 Nybegynder
20. januar 2015 - 19:41 #12
Jeg lukker den