Avatar billede oppes Seniormester
20. januar 2015 - 20:23 Der er 1 løsning

usb nøgle MY secureUSB

Når jeg kommer nøglen i usb på komputeren kan jeg se at den indeholder følgende:Resource, Ekstra gratis software til en v . di af 400dkk Program 180 KB, Gratis PC Helbredstjek Program 180 KB  ,Gratis PC SCAN Program 155 KB, Gratis sikkerhedsoftware Program 180 KB, MYEasyLoc Program 383 KB, Start program 1,284 KB, Start tekstdokument 1 KB
Jeg ved ikke hvad det betyder er der nogen side på nettet man kan læse om det på dansk.
Nøglen er i øvrigt 16GB
Kan man bruge den i alle drev ( jeg har win7 på D:drev, Win 8,1 på C:drev, dokumenter på Q:drev
Avatar billede oppes Seniormester
25. januar 2015 - 00:34 #1
svar