Avatar billede rhl2401 Mester
22. januar 2015 - 14:33 Der er 1 løsning

Forbind bluetooth-headset til Lenovo Thinkpad t410s

Hej eksperter.
Jeg har lige købt et Creative Aurvana Gold headset som jeg nu gerne vil forbinde med min pc. Det virker perfekt med min iPhone 5s.

Når jeg sætter headsettet i parring-mode finder jeg det med min PC under bluetooth>tilføj enhed. Og så står min PC og installerer div. drivere med susses, når jeg så går ind i vinduet Bluetooth og højreklikker på headsættet er er en gul trekant med et udråbstegn ved siden af fejlfinding.

Jeg trykker på fejlfinding og den står og finder div. fejl. Jeg gør det den anbefaler mig - derefter skriver den at jeg skal genstarte både headsættet og min PC. Det gør jeg men der kommer stadig ikke lyd ud af headsættet -men min PC spiller ud af dens højtalere. (Den gule trekant er blevet fjernet)

Har prøvet med andre headsets men de kan heller ikke. (Der sker præcis det samme.)

Lenovo Thinkpad T410s Windows 7 pro
Avatar billede rhl2401 Mester
20. maj 2015 - 15:47 #1
Lukker tråd