Avatar billede madser22 Novice
22. januar 2015 - 19:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Finde vægtafgift regning

Hejsa

Har så lige fundet ud af at min sidste vægtafgift ikke er blevet betalt, hvilket ikke er super fedt. Jeg kan ikke finde girokortet, og den ligger heller ikke som elektronisk indbetalingskort. Jeg prøvede at logge ind på skat.dk, for at se om jeg kunne finde en regning derinde, men uden held.

Ved i hvor jeg kan finde regningen henne, så jeg kan tilmelde den til pbs?
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2015 - 19:58 #1
ved intet om det men hvad med motor kontoret

https://motorregister.skat.dk/dmr-front/appmanager/skat/dmr

du skal logges ind øverste højre hjørne

m.v.h
22. januar 2015 - 21:03 #2
Har du en tidligere kvittering har du de oplysninger, du skal bruge for at tilmelde til PBS.
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2015 - 05:13 #3
SKAT sender opkrævning for vægtafgift via e-boks, så du skulle kunne finde den der, hvis du er tilmeldt digital post.