Avatar billede Jnk88 Nybegynder
23. januar 2015 - 15:13 Der er 3 kommentarer

USB vises ikke i Windows 7.

Hej.

Jeg har et Verbatim usb 2.0 32gb og er måske omkring 3 måneder gammelt.

Jeg har i dag hjulpet en kammerat med at lave bootcamp på hans Macbook pro, men da jeg så satte mit usb over i hans for, at han kunne bruge den iso fil jeg havde lagt på den, så ville usb'en ikke komme frem på hans mac. Jeg tjekkede både diskværktøj på hans mac og der var intet at se. Jeg satte den efterfølgende i min egen og så var den bare væk. Den siger "dong" lyd når den sættes i, men den kommer overhovedet ikke frem. Jeg har både været inden i diskhåndtering, men der er den heller ikke synlig. Så ville ikke engang kunne tildele et andet bogstav.

Hvad skal jeg stille op? Er den helt færdig? (har nogle skole ting på den, så det ville være meget ærgeligt)..

Håber på hjælp.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. januar 2015 - 17:21 #1
Hej og velkommen til.
Da du satte den i Mac computeren, spurgte den så om den skulle synkronisere så den ville virke med Mac computeren?

Prøv at se om den kan ses med Mini Tool:
http://www.minitool.com/partition-manager/partition-wizard-home.html
Avatar billede Jnk88 Nybegynder
02. februar 2015 - 19:16 #2
Hej igen.

Nej den spurgte aldrig om der skulle synkroniseres. Den virkede bare ikke.

Jeg har prøvet at køre mini tool, og der kan jeg stadig ikke se min usb :/

Er den så helt død, eller er der andre muligheder for at få det der lægger på den tilbage?
Avatar billede 220661 Ekspert
02. februar 2015 - 19:34 #3
Ved ikke om du har en mulighed mere med en live cd.
Kan være en Linux installations medie, hvor man vælger at prøve systemet i stedet for at installere. Her kan man se stisystemet, og måske også usb drevet. Det er det jeg ville have prøvet.
Kan den heller ikke se den, så er det værre.
Så er jeg bange for du ikke får filerne ud.
Jeg har i hvertfald ikke flere bud på hvordan man gør det??