Avatar billede dani9618 Nybegynder
24. januar 2015 - 12:05 Der er 6 kommentarer

Ethernet Og Wifi: Begrænset?

Hej Eksperter
Jeg har et lille problem.
Jeg har for et par dage siden købet en: TP Link TL-WA850RE Wifi range extender. De første par dage virkede den fint, men nu siger min på: Begrænset, når jeg forbinder mit internet til den, både på Wifi og med lan-kabel.

Jeg har prøvet alt, hvad jeg kan finde på nettet, så håber der er nogle af jer kloge hoveder, der ligger inde med en løsning på problemet.

Lidt om min pc:

Operating System
    Windows 8.1 Pro 32-bit

Motherboard
    Intel Corporation DP965LT (J1PR)

Netkort:
      Intel(R) 82556DC-Gigabitnetværksforbindelse

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede dani9618 Nybegynder
24. januar 2015 - 12:07 #1
Ups, kunne se der var lidt fejl, i det jeg skerv før:

Hej Eksperter

Jeg har et lille problem.
Jeg har for et par dage siden købet en: TP Link TL-WA850RE Wifi range extender. De første par dage virkede den fint, men nu siger den: Begrænset, når jeg forbinder mit internet til den, både på Wifi og med lan-kabel.

Jeg har prøvet alt, hvad jeg kan finde på nettet, så håber der er nogle af jer kloge hoveder, der ligger inde med en løsning på problemet.

Lidt om min pc:

Operating System
    Windows 8.1 Pro 32-bit

Motherboard
    Intel Corporation DP965LT (J1PR)

Netkort:
      Intel(R) 82556DC-Gigabitnetværksforbindelse
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2015 - 22:25 #2
Jeg vil anbefale du får styr på dine gamle spørgsmål i din gamle profil, og at du lukker den nye profil du har åbnet, for at stille akkurat det samme spørgsmål.
Det er denne jeg taler om:
http://www.eksperten.dk/profil/daniel9618
Avatar billede dani9618 Nybegynder
25. januar 2015 - 12:23 #3
Hej
Den gamle bruger er nedlagt nu, men hvordan lukker jeg et spørgsmål?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. januar 2015 - 12:49 #4
Den gamle bruger må vel være den du skriver i her??
Det jeg ønsker er at du lukker helt den nye ned og tager dig ad den profil vi skriver på her.
Se link i  indlæg #2 her i tråden.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. januar 2015 - 12:51 #5
Ok. Kan se du har lukket den nye profil nu. Tak for det :-)
Man lukker en tråd ved at bede om et "svar" som bruges til løsninger og pointgivning. Har du ikke fået en løsning, må du skive det i tråden, og sige du lukker.
Du kan her se hvordan man accepterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
når du forhåbentligt har fået løsningen :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
25. januar 2015 - 13:00 #6
Din nye bruger kan du ikke lukke tråden i da profil er nedlagt.