Avatar billede Torben1972 Nybegynder
25. januar 2015 - 18:56 Der er 2 kommentarer

ekstern harddisk

Hejsa min far har en computer med Windows 7 home, og nu er mit spørgsmål , han kan ikke foretage en sikkerhedskopi på den ekstern harddisk, har prøver at køre et program fra Microsoft der skulle tjekke all filer for fejl på computeren , men den fandt ingen fejl , og fik en besked da jeg prøvet at starte sikkerhedskopiering igen fejlen var 0X80070057 og fik Microsoft til at fix det, og prøvet at starte sikkerhedskopiering igen men uden held, så prøvet jeg at tage hans ekstern harddisk med hjem og prøve på min jeg køre Windows 8.1  og der var ingen problem med at lave en systemafbildning, og formateret så den eksterne harddisk igen og satte den til min kærste computer hun køre samme styreprogram som min far Windows 7 home  og der ville den godt køre så nu går mit spørgsmål så hvordan kan det være vi godt kan bruge den eksterne harddisk og min far ikke kan.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. januar 2015 - 19:07 #1
Du skal ikke oprette nyt - men blive i den første tråd, tak.
http://www.eksperten.dk/spm/1001160
Avatar billede Torben1972 Nybegynder
26. januar 2015 - 13:27 #2
hejsa er der ingen der kan hjælpe mig , åbenbart ikke