Avatar billede Soldier354 Nybegynder
26. januar 2015 - 11:26 Der er 11 kommentarer

Tjen penge på nettet

Hej
Jeg kunne godt tænke mig at vide, om nogen har nogen måder at tjene lidt håndøre fra computeren.
Med dette mener jeg ikke 100 kroner i timen, langt fra.
Jeg har nu brugt eovendo.dk i nogen tid, hvor man tjener 3-4 kroner om dagen, på at have reklamefilm kørende i baggrunden. Ikke fantastisk, men det løber alligevel op.
Er der nogen der kender andre hjemmesider der udbyder lign.?
Se reklamefilm, besøg andre hjemmesider, evt. svar på spørgeskema.
Har svært ved at finde nogen der vil udbetale disse penge til Paypal, tit vil de have at du bruger dem på deres egen hjemmeside, eller har et "minimum payout" så latterligt højt, at man aldrig når det.

Håber nogen kender / bruger andre hjemmesider de kan anbefale,
det kan også gerne være udenlandske.

Tak
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2015 - 12:09 #1
Pas på med det, det kan være hacker der står bag de "firmaer" der tilbyder let tjente penge. Man kan risikere at blive muldyr. Ofte er de ude efter folks bankkonto som de bruger til at overføre penge til.

Finansrådet.dk ( nederst på siden )
http://www.finansraadet.dk/Tal--Fakta/Pages/netbanksikkerhed.aspx
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2015 - 12:18 #2
Der findes masser af hjemmesider som fortæller at man kan tjene masser af penge på få minutter. Jeg vil holde mig langt væk fra den slags.

tjen penge på nettet
https://www.google.dk/search?q=tjen+penge+p%C3%A5+nettet&oq=tjen+penge+p%C3%A5+nettet&aqs=chrome..69i57j0l2j69i61j0l2.9888j0j7&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2015 - 12:25 #3
Tjen 100 kr på en test det eneste man skal gøre er at lade andre optage hvad man laver på sin computer.

Logger man sig ind på sin email Facebook eller andre steder kan de se ens login.

Fra siden :

"Webcam er ikke nødvendigt, da det er et program som optager din skærm"

http://getpaid.dk/bliv-brugertester-100kr-pr-test/
Avatar billede Soldier354 Nybegynder
26. januar 2015 - 12:25 #4
Det du henviser til her er firmaer der ønsker at du sender penge videre for dem.
Hvis de kun får en paypal mail-adresse, kan de ikke hæve noget.
Avatar billede Soldier354 Nybegynder
26. januar 2015 - 12:28 #5
Ja, man skal ikke downloade disse programmer hvor gratis keylogger medfølger, dem er der ikke noget ved
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2015 - 13:38 #6
Tag og forstå budskabet din tosse. Hvor dum kan nan være.
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2015 - 14:42 #7
Der er ingen der har nævnt keylogger.
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2015 - 14:57 #8
Der er ingen der har nævnt keylogger.
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2015 - 15:06 #9
En screensaver kan optage hvad man gør på computeren
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2015 - 15:28 #10
Det du henviser til her er firmaer der ønsker at du sender penge videre for dem.

Prøv lige at forklare det lidt nærmere.
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2015 - 17:39 #11
Hvis de kun får en paypal mail-adresse, kan de ikke hæve noget.

Paypal kan misbruges.
https://www.google.dk/search?q=paypal+konto+hacket&btnG=S%C3%B8g&aqs=chrome..69i57.6386j0j7&es_sm=122