Avatar billede timelord Nybegynder
26. januar 2015 - 13:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan installere jeg et certifikat på mit Windows program?

Jeg har udviklet et Windows program i Visual Studio 2013 og jeg bruger ClickOnce til at distribuere det.

Men når programmet installeres på en anden computer skriver den "Ukendt udgiver".
Jeg ved godt at det er fordi jeg mangler et certifikat.

Jeg har også fundet et sted hvor jeg kan købe et certifikat. http://codesigning.ksoftware.net

Mit spørgsmål er nu følgende:

Hvordan gør jeg brug dette certifikat i Visual Studio 2013.
Jeg ved ikke ret meget om dette område og har ikke lyst til at betale omkring 550 kr. for et certifikat og så ikke kan finde ud af at bruge det bagefter.

Håber der er nogen give mig en trin for trin forklaring på mit spørgsmål.
Avatar billede timelord Nybegynder
03. februar 2015 - 15:41 #1
Svare selv da der åbenbart ikke er nogen der kender et svar.
Avatar billede timelord Nybegynder
12. marts 2015 - 00:23 #2
Utroligt at man ikke kan få et svar.