Avatar billede dronningen Novice
27. januar 2015 - 16:43 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hvordan tillader man Skylight?

XPHome

Jeg vil gerne se film på filmstriben, men den Silverlight, der lå på computeren blev ikke accepteret (fra Maj 2014), så jeg indlæste en aktuel udgave. Denne skal imidlertid bekræftes, så jeg åbnede Explorer og fandt Administrer Tilføjelsesprogrammer, - men her figurerer kun den gamle Silverlight, så jeg kan ikke gøre noget med det.(Jeg bruger Google Chrome som browser, da den er mere stabil).
Jeg har både frisket op og genstartet efter nyindlæsning, men det hjælper ikke.
Er der nogen, der har haft det samme problem og fundet en løsning?
Avatar billede 220661 Ekspert
27. januar 2015 - 19:18 #1
Avatar billede dronningen Novice
27. januar 2015 - 19:28 #2
Det er lige præcis det... og det kan jeg ikke komme til. Chrome viser kun det gamle, afinstallerede Silverlight. Registreringen af den nye installation er ikke gået igennem....
Avatar billede dronningen Novice
27. januar 2015 - 19:30 #3
Hvor finder jeg det sted i chrome, der refereres til? Jeg forstår ikke instruktionen...
Avatar billede 220661 Ekspert
27. januar 2015 - 19:33 #4
Er ikke Crome bruger, men jeg tror du skal copy/paste dette her chrome:plugins ind der hvor man ser adressen på den side du er på når du surfer
Avatar billede dronningen Novice
27. januar 2015 - 19:35 #5
Nu forstår jeg, men kan det være fordi jreg har installeret fra skrivebordet??? Den er jo downloadet nederst i Chrome.....
Avatar billede 220661 Ekspert
27. januar 2015 - 19:40 #6
Det er adresse linjen der menes:
http://lh4.ggpht.com/_0qGhDLOwoFs/S8U4Mf6lI4I/AAAAAAAABV8/I-3NHV4TSbU/s800/chrome-http.png
Se den røde pil.
Her sætter du    chrome:plugins  ind
Avatar billede 220661 Ekspert
27. januar 2015 - 19:42 #7
#5 Kender jeg desværre ikke noget til.
Avatar billede dronningen Novice
27. januar 2015 - 23:42 #8
Hej!
Det virkede at indlæse direkte fra Downloads i Chrome.
Jeg havde ikke forestillet mig, at det havde nogen betydning, - men nu har jeg altså lige set en god film :-)
Tak for det - og skriv et SVAR for at høste dine points.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. januar 2015 - 15:57 #9
Tak for det :-)
Avatar billede dronningen Novice
28. januar 2015 - 16:07 #10
Hmmm. Hvad bruges de points egentligt til?
Avatar billede 220661 Ekspert
28. januar 2015 - 16:21 #11
I de fleste tilfælde kan man jo se hvad løsningen var på spørgsmålet ved at der lægges et svar.

Og så kan man jo spørge for de point man optjener. Ellers er der ikke noget fornuftigt man kan bruge dem til.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. januar 2015 - 16:23 #12
En bedre løsning havde været at spørgeren direkte havde afkrydset den kommentar og så valgt at tildele point efter dette.
Men det tror jeg næppe bliver indført.
Der har været et utal af spørgsmål i den retning i de 5 år jeg har deltaget, men der er bare ikke sket noget.
Avatar billede dronningen Novice
28. januar 2015 - 16:32 #13
OK. Det drejer sig om "æren"? :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
28. januar 2015 - 17:07 #14
Ja og for nogle måske også at udvise en vis status på Eksperten.
Det ser jeg dog ikke som det vigtigste. Jeg synes blot det er sjovt at hjælpe andre med deres problemer hvis jeg kan :-)
Avatar billede dronningen Novice
28. januar 2015 - 21:41 #15
Du er også god til det :-)
Jeg ønsker dig en god aften.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. januar 2015 - 22:09 #16
Tak for det.
Hopper af tråden her.